شناسهٔ خبر: 93329 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

اخراج تیموریان توطئه داور و فدراسیون بود!

اخراج تیموریان عضو هیأت رئیسه فراکسیون ورزش مجلس، با انتقاد از عملکرد داور بازی تراکتورسازی و نفت، گفت: اخراج بازیکن این تیم را توطئه از سوی داور و ناظر فدراسیون می‌دانم.

به گزارش نماینده به نقل از مهر، نادر قاضی‌پور با اشاره به حوادث پیرامون بازی فوتبال تراکتورسازی و نفت، گفت: به نظر من حوادث این بازی به‌ویژه اخراج بازیکن تراکتورسازی یک اتفاق نبود، بلکه یک اقدام برنامه‌ریزی شده بود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: تا اواسط بازی، تراکتورسازی با نتیجه ۳ بر یک از نفت پیش بود اما در یک اقدام تعجب‌برانگیز داور یکی از مهم‌ترین و کلیدی‌ترین بازیکنان تراکتور را اخراج کرد که این اقدام هیچ دلیل فنی و منطقی نداشت.

وی با بیان اینکه به نظر من داور عمدا بازیکن تراکتورسازی را اخراج کرد، تصریح کرد: قطعا حضور گسترده و چشمگیر هواداران در بازی تراکتورسازی و نفت، بزرگ‌ترین رخداد وزرشی شمال غرب کشور را رقم زد، اما متأسفانه تراکتور با نا داوری از مقام قهرمانی باز ماند.

عضو هیأت رنیسه فراکسیون ورزش مجلس در گفتگو با خبرگزاری خانه ملت،  ادامه داد: من بازماندن تراکتورسازی از قهرمانی در پی اخراج بازیکن این تیم را یک توطئه از سوی داور و ناظر فدراسیون می‌دانم.

نظر شما