شناسهٔ خبر: 92992 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

نظر حبیبی درباره منشور اصولگرایان

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با بیان این‌که تا به حال هیچ بحثی میان اصولگرایان برای تدوین منشور جدید برای اصولگرایان آغاز نشده است، گفت: مهم‌ترین سند در اختیار اصولگرایان منشور جامعتین است.

به گزارش نماینده محمدنبی حبیبی در گفت‌وگو با تسنیم، در پاسخ به این پرسش که چه زمانی منشور اصولگرایان که گفته شده بود توسط مؤتلفه اسلامی، ایثارگران و جبهه پایداری در حال تدوین است، تمام می‌شود، اظهار داشت: بنده گفته بودم که ممکن است ما به طرف تدوین یک منشور پیش برویم اما هنوز برای تدوین منشور بحثی میان اصولگرایان صورت نگرفته است.

وی افزود: مهم‌ترین سندی که هم‌اکنون در اختیار اصول‌گرایان قرار دارد، منشور وحدتی است که جامعتین چند سال قبل تدوین کردند و اصولگرایان با این منشور تا به حال مخالفتی نداشته‌اند.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی گفت: اگر ضرورتی پیش بیاید تدوین منشور دیگری مانعی ندارد ولی تا به حال هیچ بحثی میان اصولگرایان برای تدوین منشور جدید آغاز نشده است.

حبیبی در واکنش به خبر تدوین "سند منشور جامع وحدت اصولگرایی" خاطرنشان کرد: اگر لازم باشد منشوری از سوی اصولگرایان تدوین شود، به آن خواهیم پرداخت اما چنین ضرورتی که دور همدیگر بنشینیم و منشور تدوین کنیم تا به حال احساس نشده است.

نظر شما