شناسهٔ خبر: 92774 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

خلعتبری: شاید سورپرایز کی روش باشم

خلعتبری محمدرضا خلعتبری در بازی تیمش برابر نفت مسجد سلیمان از بازیکنان موثر تیمش بود و موفق شد بعد از هفته ها گل بزند.

به گزارش نماینده، خلعتبری در چند هفته گذشته عملکرد بسیار خوبی داشته و بسیاری از کارشناسان معتقدند او باید به تیم ملی دعوت شود و با توجه به اظهار نظر اخیر کی روش در مورد تیم ملی شاید او یکی از سورپرایزهای لیست جدید باشد. خلعتبری بعد از بازی با نفت مسجدسلیمان در مورد شرایط تیمش و برد در این بازی به "ورزش سه" گفت:

قدرت مان را نشان دادیم

به نظر من بازی خیلی خوبی بودو خداراشکر توانستیم این سه امتیاز حساس را بگیریم. ما برای ماندن در کورس به این سه امتیاز نیاز داشتیم و به هدفمان رسیدیم. تیم مسجدسلیمان هم بازی خوبی انجام داد اما ما بهتر بودیم و اجازه ندادیم حریف به گل برسد. متاسفانه لیگ در حال تمام شدن است و نمی توان کاری کرد. اما سپاهان واقعا تیم خوبی شده و قدرتمان را در چند هفته گذشته نشان دادیم.

پنالتی را بد زدم

او در مورد عملکرد خودش هم گفت:من فقط تلاشم را برای موفقیت تیم انجام دادم و خداراشکر که توانستم برای تیمم خوب کار کنم و در نهایت هم پیروز میدان باشیم. من نباید بگویم خوب بودم و کادر فنی و هواداران باید از من راضی باشند. من فقط می خواهم هواداران از من راضی باشند. در این بازی هم گل زدم و هم پاس گل دادم اما متاسفانه نتوانستم پنالتی را گل کنم. گاهی وقت ها پیش می آید که بازیکن پنالتی را خوب نمی زند. من هم پنالتی را بد زدم و دروازه بان حریف توپ را گرفت.

شاید سورپرایز کی روش باشم

شانس من برای دعوت شدن به تیم ملی کم است اما همیشه گفته ام، هیچوقت نا امید نمی شوم و تلاشم را می کنم. من در جام جهانی و جام ملت های آسیا همراه تیم ملی نبودم اما برای موفقیت تیم ملی کشورم دعا کردم. شاید هم من یکی از سورپرایزهای لیست جدید تیم ملی باشم اما اگر هم دعوت نشوم به نظر سرمربی تیم ملی احترام می گذارم. کار من سخت تر از بازیکنان دیگر است و باید نظر مربی را جلب کنم که روی من نظری ندارد. البته برای اولین بار نیست که به تیم ملی دعوت می شوم و بازی های ملی زیادی در کارنامه ام دارم. من اعتقاد دارم هر چه صلاح باشد اتفاق می افتد.

دعا می کنیم نفت و تراکتور مساوی شود

ما بازی خیلی سختی برابر سایپا در هفته پایانی لیگ داریم چون این تیم خیلی خوب فوتبال بازی می کند و دیروز هم استقلال خوزستان را شکست داد. ما باید در این بازی پیروز میدان باشیم و کار خودمان را انجام دهیم. البته دعا می کنیم بازی دو تیم نفت و تراکتور مساوی شود و ما قهرمان شویم. خیلی دوست دارم برای اولین بار در لیگ قهرمان شوم اما باید اول به بازی خودمان فکر کنیم.

نظر شما