شناسهٔ خبر: 92740 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

شهادت چند تن پلیس در درگیری با ضدانقلاب

سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به شهادت هر هفته تعدادی از مأموران پلیس، از به شهادت رسیدن چند تن از مأموران نیروی انتظامی در درگیری با اشرار و ضد انقلاب خبر داد.

به گزارش نماینده به نقل از تسنیم، سردار حسین اشتری در یکصدوچهلمین جلسه شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران اظهار داشت: نیروی انتظامی به دلیل مسئولیت خود در حفظ نظم و امنیت کشور بیشترین مبارزه و درگیری را با ضد انقلاب و اشرار داشته و پس از جنگ تحمیلی یکی از نهادهایی است که بیشترین شهید را تقدیم انقلاب کرده است.

وی با اشاره به شهادت ۸۷ مأمور پلیس در سال ۹۳ گفت: این شهدا در مبارزه با منافقین و اشرار به شهادت رسیدند و هر هفته نیز تعدادی از مأموران پلیس به فیض رفیع شهادت نائل می‌آیند.

اشتری ادامه داد: همچنین دیروز نیز تعدادی از همکاران ما در درگیری با اشرار و ضد انقلاب به شهادت رسیدند.

فرمانده ناجا با تأکید بر وجود روحیه ایثار و شهادت در مجموعه نیروی انتظامی گفت: کارکنان نیروی انتظامی آماده‌اند تا برای اجرای قانون و احکام الهی و همچنین پاسداری از ارزش‌های اسلام و انقلاب تا مرز شهادت پیش روند.

وی خاطرنشان کرد: البته ما با بهره‌گیری از تجهیزات و امکانات بیشتر به دنبال آن هستیم تا از میزان درگیری مأموران با متخلفان و قانون‌شکنان بکاهیم ولی لاجرم این امکان برای تمام مناطق کشور وجود ندارد.

اشتری با بیان این‌که در نیروی انتظامی فرماندهان خدمتگزار خانواده معزز شهدا و ایثارگران هستند، افزود: در نیروی انتظامی علاوه بر خدماتی که بنیاد شهید به خانواده جانبازان و شهدا ارائه می‌دهد، خدمات مستقلی نیز به این عزیزان داده شده و فرمانده قدم نیروی انتظامی و شخص بنده بر ارتباط نزدیک فرماندهان با خانواده شهدا تأکید داریم.

فرمانده ناجا در ادامه گفت: طبق ابلاغیه انجام شده فرمانده بخش‌های مختلف موظفند تا شخصاً به خانواده شهدا و ایثارگران حوزه استحفاظی خود سرکشی کنند و از خانواده شهدا و مشکلات آن‌ها مطلع باشند و در راستای برطرف کردن آن تلاش کنند.

وی با بیان این‌که بازدید از خانواده شهدا موجب برکت در کار ماست، گفت: سرکشی به خانواده شهدا و دلجویی از آن‌ها وظیفه ماست و منتی بر خانواده شهدا نیست بلکه ما منت‌کش خانواده شهدا نیز هستیم.

اشتری در پایان با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در دیدار فرماندهان ناجا بر صیانت از فضای انقلابی، دینی و اسلامی در ناجا خاطرنشان کرد: تحقق فرمان مقام معظم رهبری و صیانت از فضای انقلاب در این نیرو نیازمند ارتباط گرفتن بیشتر با روحیه شهدا و فضای شهادت و جهاد است.

نظر شما