شناسهٔ خبر: 92723 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

شناسایی عاملان تیراندازی به دو دانش‌آموز سراوانی

تیراندازی+کودک/43 مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با اشاره به حادثه تیراندازی به دو دانش‌آموز منطقه سراوان هنگام خروج از مدرسه گفت:‌ حال عمومی دو دانش‌آموز پس از بستری در بیمارستان مساعد است و علت این حادثه انتقام‌گیری شخصی بود.

به گزارش نماینده، علیرضا نخعی در گفت و‌گو با تسنیم در خصوص حادثه تیر اندازی به دو دانش‌آموز هنگام خروج از مدرسه در منطق سراوان اظهار داشت: یکی از دانش آموزان بر اثر  تیراندازی از ناحیه پا زخمی شد اما پس از انجام مراحل درمانی از بیمارستان مرخص شد.

وی افزود: دانش‌آموز دوم نیز از ناحیه شکم زخمی شده بود و به علت جراحات به بیمارستان زاهدان منتقل شد که هم‌اکنون تحت درمان قرار دارد.

مدیر کل آموزش‌و‌پرورش استان سیستان‌و بلوچستان با بیان اینکه ضاربان این حادثه، دانش‌آموز نبوده‌اند گفت:‌علت این حادثه انتقام شخصی بود و ضاربان این دو دانش آموز دبیرستانی سراوان شناسایی شده‌‌اند اما هنوز دستگیر نشده‌اند.

وی افزود:‌ برقراری امنیت برای دانش‌آموزان، معلمان و هر شخص دیگری در استان سیستان و بلوچستان نیاز به  فعالیت‌های فرهنگی دارد و در این استان هر ماه جلسات صلح و سازش برگزار می‌شود و نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت نیز در این زمینه بسیار فعالیت می‌کند.

نخعی عنوان کرد: در مدارس استان سیستان و بلوچستان برنامه ویژه‌ای برای ارتقای مهارت‌های زندگی و مهارت‌های اجتماعی اجرا می‌شود تا  دانش‌آموزان طریقه کنترل خشم و برقراری ارتباط سالم را بیاموزند تا در هنگام خشم تصمیم گیری غلط نکرده و به اسلحه دست نبرند.

نظر شما