شناسهٔ خبر: 92707 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ

قیمت قبور بهشت زهرا (س) گران شد

قبر معاون خدمات شهری شهرداری تهران با بیان اینکه قیمت قبر بهشت زهرا (س) هم اکنون ۳۵۰ هزار تومان است، گفت: طبق مصوبه شورای اسلامی شهر تهران ، قیمت قبور تا سقف ۲ برابر افزایش یافته است.

به گزارش نماینده به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، معاون خدمات شهری شهرداری تهران با بیان اینکه قیمت قبر بهشت زهرا (س) هم اکنون ۳۵۰ هزار تومان است، گفت: طبق مصوبه شورای اسلامی شهر تهران، قیمت قبور تا سقف ۲ برابر افزایش یافته است.

مجتبی عبداللهی معاون خدمات شهری شهرداری تهران  با اشاره به افزایش قیمت قبور بهشت زهرا (س) گفت: طبق مصوبه شورای اسلامی شهر تهران، قیمت قبور در فاز یک که از قطعه یک تا ۱۱۲ را شامل می‌شود، با اندک تغییر همراه خواهد بود و همچنین فاز دو از قطعه ۲۰۱ تا ۲۵۸ با قیمت هفت میلیون و پانصد هزار تومان تا هشت میلیون تومان می‌رسد.

وی ادامه داد: قیمت قبور فاز ۳ که سه طبقه هستند و از قطعه ۳۰۰ تا ۳۲۰ را شامل می‌شوند، ۳۵ هزار تومان به ۷۵۰ هزار تومان افزایش یافت.

عبداللهی یادآور شد: قبرهایی که در فاز ۳ به فروش می‌رسد، برای خانواده متوفی طبقه یک رایگان و طبقه ۲ و ۳ به قیمت یک میلیون و پانصد هزار تومان خواهد بود و آن‌ها می‌توانند به صورت اقساط یک ساله مبلغ آن را به سازمان بهشت زهرا (س) پرداخت کنند.

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۴-۰۲-۲۳ ۱۳:۲۴رضا 0 0

    یه پیشنهاد :هر کس که میمیره خانوادش بیارنش بذارنش کنار خیابون تاشهرداری بیاد جنازه رو جمع کنه و یک جایی دفن کنه خانواده ی متوفی هم انگار نه انگار ...... از طرف خونواده ها که این قضیه حله فقط میمونه شهرداری محل...
                                

نظر شما