شناسهٔ خبر: 91549 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

بخشایش بیان کرد:

موانع سعودی‌ها بر سر راه کمک های پزشکی تکمیل جنایات آنهاست

احمد بخشایش عضو کمیسیون امنیت گفت: ذخایر دارویی در یمن رو به اتمام است و نیاز است برای درمان مجروحان لوازم پزشکی، ارسال شود ولی متاسفانه عربستان می خواهد جنایات خود را با به شهادت رساندن مجروحان کامل کند.

به گزارش نماینده احمد بخشایش عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، درباره اقدامات آل سعود در یمن و کشتار مردم بی‌دفاع آنجا گفت: متاسفانه رژیم سعودی بر اساس یک سری از اهداف وهم انگیز غیرواقعی به یمن حمله کرد و امروز شاهد هستیم در اشتباه خود چنان غرق شده است که حاضر نیست این کشتار بی‌رحمانه را متوقف کند.

وی با بیان این که این کشتار تنها به نفع استکبار است تصریح کرد: از زمانی که حمله گسترده به یمن رخ داد، صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها به شدت از این اقدام سعودی استقبال کردند زیرا کشتار مسلمانان به دست کسانی که داعیه خادم حرمین شرفین را دارند، بسیار برای آنها امتیاز محسوب می شود.

بخشایش با تاکید بر این که ممانعت از ورود تجهیزات پزشکی به یمن خود یک جناب بزرگ است،گفت: ذخایر دارویی در یمن رو به اتمام است و نیاز است برای درمان مجروحان لازم پزشکی ارسال شود ولی متاسفانه عربستان می خواهد جنایات خود را با به شهادت رساندن مجروحان کامل کند.

بخشایش با بیان این که جمهوری اسلامی همیشه از مظلوم حمایت کرده است، تصریح کرد: همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند ما در رخدادهای دیگر کشورها دخالتی نمی‌کنیم اما همیشه طرفدار مظلوم بوده و ظالم را محکوم خواهیم کرد.

منبع: تسنیم

 

نظر شما