شناسهٔ خبر: 91481 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

نادران:

احمدی نژاد در ائتلاف وحدت اصولگرایان نیست

الیاس نادران431 عضو هیئت موسس جمعیت ایثارگران گفت: در بحث وحدت و ائتلاف میان اصولگرایان٬ احمدی‌نژاد اصلا مطرح نیست.

به گزارش نماینده الیاس نادران در گفت‌و‌گو با ایلنا٬ در مورد تحقق یافتن یا نیافتن وحدت اصولگرایان در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نهادهای حقوقی اصولگرایان که احزاب و جریان‌های اصولگرایان را نمایندگی می‌کند٬ تفاهم کرده‌اند و به نتایج مثبتی در راستای وحدت رسیده‌اند.

نماینده مردم تهران ری شمیرانات اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: تفاهم میان اصولگرایان انجام شده و نتایج این تفاهم به زودی بیرون خواهد آمد و در میان اصولگرایان افراد موضوعیت ندارند و در این میان جریان‌ها هستند که دارای اهمیت هستند.

وی همچنین در پاسخ به سوالی در مورد حضور جریان احمدی نژادی‌ها در فرآیند وحدت میان اصولگرایان افزود: در بحث وحدت و ائتلاف میان اصولگرایان٬ احمدی‌نژاد اصلا مطرح نیست.

وی همچنین درپاسخ به این سوال که اگر جبهه پایداری و تشکیلات نزدیک به آیت مصباح یزدی در آینده و درروند انتخاباتی خود به جریان احمدی‌نژاد نزدیک شود اصولگرایان چه رویکردی را در پیش خواهند گرفت٬ افزود: توافق‌ها در این زمینه انجام شده و با بیرون آمدن توافق این سوال‌ها مرتفع خواهد شد.

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۴-۰۲-۰۹ ۱۵:۴۲حسن 0 1

    آقای نادران عجیب است که شما و دوستان شریفتان،آنقدر که در جبهه ها شجاع بودید هم اینک در صحنه سیاست دستتان تهی است و متاسفانه تیرهایتان را به سمت کسی نشانه رفتید که کمترین دیکتاتوری و سانسور را در حق منتقدین فحاش و غیر فحاش خود روا نداشت. شما و دوستانتان با همه پیشینه خوبی که دارید به گرد پای آقای احمدی نژاد هم نمیرسید.چون ایشان صحیفه نور را باز کرده و فرا راه خویش قرار داد"انی سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم" و "...اشداء علی الکفار و رحماء بینهم"را به نحو احسن اجرا کرد. شما حتی طنین صدای مخالفت خود با آقای احمدی نژاد را از دولتمردان اسرائیلی که گفتند "ما باید کاری کنیم که در کنار احمدی نژاد بودن ننگ محسوب شود" را پایینتر نیاورده بلکه  از انحراف و اختلاس وی با بانگی رساتر از رادیوهای بیگانه گوش فلک را کر کردید. خوب در کلاسهای درستان برای دانشجویان تشنه حقیقت دم از رحماء بینهم میزنید ولی درعمل به دنبال چیز دیگری هستید!
                                

نظر شما