شناسهٔ خبر: 91031 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ

شماری از تروریست ها در سوریه به هلاکت رسیدند

 تروریستها ارتش سوریه در درگیری شدید با گروه های تروریستی در شهر جسر الشغور شمار زیادی از آنان را به هلاکت رساند و مواضع تروریست های جبهه النصره را در مناطق درعا و قنیطره منهدم کرد.

 به گزارش نماینده به نقل از خبرگزاری سوریه سانا، یک منبع نظامی اعلام کرد یگان های ارتش از روز جمعه با شمار زیادی از تروریست ها که از مرز ترکیه وارد شهر جسر الشغور شده بودند بشدت درگیر شدند که به کشته شدن شمار زیادی از آنان منجر شد.

این نیروها  همچنین با استقرار در اطراف شهر جسر الشغور مواضع دفاعی خود را تقویت کردند و به مقرهای تروریست ها و خطوط امدادی آنان را در جسر الشغور هدف قرار دادند.

نیروی هوایی ارتش سوریه نیز شماری از خودروهای گروه های تروریستی را که از مرز ترکیه وارد سوریه شده بودند و حامل شمار زیادی تروریست بودند در محور روستاهای قنیه و الجانودیه در منطقه ادلب منهدم کردند.

روستاهای جانودیه و القنیه در فاصله هشت کیلومتری لواء اسکندرون السلیب قرار دارد جایی که نظام اردوغانی از آنجا سلاح و دیگر تجهیزات را برای گروه های تروریستی تکفیری در منطقه ادلب قاچاق می کند. گروه های تروریستی وارد یک درگیری شدید شدند که به هلاکت رسیدن شمار زیادی از آنان در و محل های تجمع تروریست های داعش را در مناطق حسکه و دیرالزور هدف قرار دادند.

نیروی هوایی ارتش سوریه ده ها خودروی تروریست ها را منطقه بشلامون، عین البارده و عین السوده در منطقه جسر الشغور به هلاکت رساندند و مواضع آنان و محورهای انتقال تروریست ها را در قطرون، عین السبیل، حلوز هدف قرار دادند و شماری از خودروها و سلاح هایشان را منهدم کردند.

گروه های تکفیری نیز در پایگاه های اینترنتی از کشته شدن ده ها تروریست که بیشتر از اعضای جبهه النصره بودند از جمله محمد مکی، غیث ابراهیم عبدالباقی، شادی محمد فجرالحسین، ایهم محمد علوش، احمد جمیل الخلیل خبر دادند.

نیروهای سوریه همچنین مواضع تروریست ها را در منطقه تلول الحمر، عیدون و التناهج واقع در منطقه جنوبی حماه هدف قرار دادند که به کشته شدن ده ها تروریست منجر شد.

دو تانک مجهز به مسلسل های سنگین و توپخانه را نیز هدف قرار دادند و شمار زیادی تروریست را در روستای قلیدین و شمال شهرک عنکاوی کشته و زخمی کردند.

یگان های ارتش و نیروهای مسلح مواضع تروریست های مرتبط با اسرائیلی ها را در تل مشمش واقع در منطقه درعا و قنیطره منهدم کردند.

این نیروها محل ها تجمع تروریست ها را در مزارع خان الشیخ در ریف دمشق نیز هدف قرار دادند که به کشته و زخمی شدن شمار زیادی از انان منجر شد.

تروریست های داعش شماری از مناطق شهر دیرالزور را به محاصره خود در اورده اند و ضمن انتشار و  افکار تکفیری در این مناطق از مردم به عنوان سپر انسانی استفاده می کنند.

نظر شما