شناسهٔ خبر: 90737 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

زارع زاده مطرح کرد:

انحراف در حزب "اتحاد ملت" اثبات شود، وزیر کشور به صحن مجلس خوانده می‌شود

زارع زاده مهریزی سخنگوی کمیسیون شوراها گفت: در صورتی که بررسی‌های مجلس به وجود انحراف در فعالیت‌ها و یا کارنامه اعضای فعال حزب اتحاد ملت ایران اسلامی منتج شود، سوال از وزیر کشور در صحن علنی عملیاتی خواهد شد.

به گزارش نماینده دخیل عباس زارع زاده سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس در گفت و گو با خبرگزاری تسنیم، درباره حضور وزیر کشور در این کمیسیون و سوال چند تن از نمایندگان از رحمانی فضلی گفت: وزیر کشور به همراه معاون سیاسی خود به کمیسیون شوراها آمدند و درباره چند سوال مطرح شده پاسخ دادند که یکی از سوالات درخصوص فعالیت حزب اتحاد ملت ایران اسلامی بود که توسط مقیمی معاون سیاسی وزارت کشور پاسخ داده شد.
وی اضافه کرد: طبق جلساتی که در وزارت کشور انجام شده دو نفر از اعضای اسبق حزب منحله مشارکت در این حزب بوده اند، اما از فعالیت کنار گذاشته شده اند و امروز طبق قانون فعالیت این حزب مشکلی ندارد.
سخنگوی کمیسیون شوراها تاکید کرد:  ابهاماتی که در خصوص حزب اتحاد ملت ایران اسلامی وجود داشت، بر طرف شد و مسئله‌ای در خصوص این حزب وجود ندارد، ولی در صورتی که بررسی‌های مجلس به وجود انحرافاتی در فعالیت‌ها و یا کارنامه اعضای فعال منتج شود سوال از وزیر کشور در صحن علنی عملیاتی خواهد شد.

نظر شما