شناسهٔ خبر: 90449 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

سبحانی نیا به "نماینده" خبر داد:

رحمانی فضلی به درخواست نمایندگان هفته آینده به صحن علنی مجلس می آید

حسین سبحانی نیا/2 عضو هیئت رئیسه مجلس تصریح کرد: در حال حاضر مجلس خواستار حضور وزیر کشور در مجلس است تا شفاف شود که با چه استنادی مسائل مربوط به پول های کثیف را مطرح کردند

حسین سبحانی نیا در گفتگو با نماینده، در خصوص جلسه امروز هیئت رئیسه اظهار داشت: همانگونه که آقای رحمانی فضلی عنوان داشتند که در صورت تمایل مجلس به ارائه توضیحات در صحن حاضر خواهند شد، بنا شد که آقای رحمانی فضلی برای یکی از جلسات علنی هفته آینده، دعوت شود و توضیحاتی در مورد مسائلی که در خصوص پول های کثیف مدتی است ایشان و آقای پورمحمدی اخیراً مطرح کرده اند، توضیحات و مستنداتشان را به مجلس را ارائه نماید.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به روند ارائه گزارش وزرا به نمایندگان و درخواست مکتوب آنها به هیئت رئیسه، عنوان داشت:  رحمانی فضلی از چند ماه پیش عنوان داشت که در صورت تمایل مجلس، برای ارائه توضیحات در صحن حاضر می شود ولی تا کنون درخواست مکتوبی نداشته است.

وی در ادامه تصریح کرد: در خصوص پول های کثیف، باید شفاف سازی شود که به چه استنادی این مسائل را مطرح نموده اند لذا در حال حاضر نمایندگان خواستار حضور ایشان در مجلس هستند تا توضیحاتش را ارائه نماید.

 

حضور وزیر بهداشت در مجلس

سبحانی نیا همچنین خبر داد: بنا به درخواست دکتر هاشمی، وزیر بهداشت و درمان نیز قرار شد در یکی از روزهای جلسه هفته آتی به مجلس بیاید و موضوعاتی که ایشان نیز در رابطه با طرح تحول سلامت و در حوزه بهداشت و درمان مد نظر دارند را با نمایندگان درمیان بگذارند. هنوز نسبت به اینکه وزیر بهداشت در جلسه علنی و یا غیر علنی حاضر شود تصمیمی اتخاذ نشده است.

 

نهم اردیبهشت، مجلس میزبان شورای عالی استانها

عضو هیئت رئیسه مجلس همچنین از حضور بصیری پور و اعضای شورای عالی استانها در روز چهارشنبه نهم اردیبهشت خبر داد و گفت: در این روز آقای بصیری پور در خصوص شورای عالی استانها توضیحاتی را به نمایندگان ارائه خواهد کرد.

نظر شما