شناسهٔ خبر: 90445 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

آیت الله مکارم شیرازی:

دلار های نفتی در بین مجامع بین الملل تقسیم می شود

آیت الله مکارم شیرازی آیت الله مکارم شیرازی با ابراز تاسف از جنایات آل سعود در یمن گفت:گویا مجامع بین المللی در برابر جنایات یمن، مرده اند.

به گزارش نماینده به نقل از صدا و سیما، آیت الله مکارم شیرازی امروز در آغاز درس خارج خود در مسجد اعظم قم، با اشاره به تجمع امروز طلاب و روحانیون  در مدرسه فیضیه که به مناسبت محکومیت جنایات آل سعود در یمن برگزار شد اظهار داشت:حقیقت این است که جریان هایی که در یمن می گذرد؛ هیچ نامی جز جنون و قدرت بر آن نمی توان گذاشت.

آیت الله مکارم شیرازی افزود: برخی از سران عرب به نام کشور های اسلامی دست به دست هم داده اند تا یک کشور اسلامی را ویران کنند و پشت سر آنها هم آمریکا و اسرائیل از آنان حمایت می کنند و همانطور که روز گذشته در اخبار آمده، بیش از یکصد بار بمب افکن های سعودی نقاط مختلف یمن را بمب باران کردند.

وی با ابراز تاسف از جنایات اتفاق افتاده در یمن تاکید کرد: اگر ذره ای از اسلام، غیرت عربی و وجدان بشری در وجود آل سعود بود این جنایات را که فایده اش به نفع اسرائیل و آمریکاست مرتکب نمی شد.

مجامع بین المللی، حافظان زر و زور

آیت الله مکارم شیرازی با انتقاد از سکوت مجامع بین المللی در قبال جنایات آل سعود در یمن خاطر نشان کرد: چنانچه اگرکسی در گوشه از دنیا کلمه ای  درباره اسرائیل بگوید چه غوغایی به راه می اندازند؛ از این مراکز بین المللی باید قطع امید کرد آنها حافظان زر و زور هستند و دلار های نفتی در بین این ها تقسیم می شود.

وی افزود: از دبیر کل سازمان ملل تا نویسنده جراید و رسانه ها و دولت های مختلف حق سکوت می گیرند و چنین جنایات بی سابقه ای را انجام می دهند.

آیت الله مکارم شیرازی گفت: چند کشور محدود که از اسلام، بشریت و عربیت سهمی دارند، اعتراض می کنند و بقیه خاموش هستند؛ ولی دست انتقام پروردگار بیرون خواهد آمد و این جانیان را به خاک مذلت خواهند کشاند.

نظر شما