شناسهٔ خبر: 90300 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

جهانگیری:

نقدهای سازنده نمایندگان، کارساز و راهگشا است

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه ما از تعامل با مجلس شورای اسلامی استقبال می کنیم، گفت: نقدهای سازنده نمایندگان، کارساز و راهگشا است.

به گزارش نماینده به نقل از صداوسیما، ‌ جهانگیری با بیان اینکه دولت نقدهای سازنده نمایندگان مجلس شورای اسلامی را کارساز و راهگشا می‌داند، گفت: ما از تعامل با مجلس شورای اسلامی استقبال می کنیم.

وی در جلسه‌ای درخصوص موضوع واردات کالای اساسی ازطریق دو شرکت دولتی که با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی و برخی اعضای اقتصادی دولت برگزار شد، اظهار داشت: دولت  اصرار دارد که هیچ اقدامی خارج از چارچوب قانون انجام ندهد.

معاون اول رئیس جمهور با تأکید بر اینکه دولت با جدیت به دنبال راهکارهایی است که بتواند با کمترین هزینه، مشکلات را از پیش روی مردم بردارد خاطرنشان کرد: البته ممکن است که نقدهایی به دولت وارد باشد که می توان این نقدها را در بحث‌های کارشناسی حل و فصل کرد اما اینکه دولت به گریز از قانون و رانت متهم شود، به‌دور از انصاف است.

در این جلسه برخی نمایندگان مجلس ضمن تأیید رویکرد دولت، به نقدهایی درباره روش اجرا به‌خصوص در زمینه واردات کالای اساسی از طریق دو شرکت دولتی پرداختند و ابهامات خود را در این خصوص بیان کردند.

سپس رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور و معاونان وزارتخانه جهاد کشاورزی و بانک مرکزی نیز توضیحاتی در خصوص دلایل این اقدام دولت و پاسخ به شبهات و ابهامات نمایندگان مطرح کردند.

نظر شما