شناسهٔ خبر: 90076 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

تیتراژ «خندوانه» سرشار از ایده‌های خاص است

خندوانه43 بهرام عظیمی طراح و کارگردان تیتراژ مجموعه تلویزیونی «خندانه» تاکید کرد در این تیتراژ که در حال ساخت است از ایده های بکری استفاده می‌شود.

به گزارش نماینده، بهرام عظیمی که ساخت تیتراژ برنامه «خندوانه» شبکه نسیم را به عهده دارد درباره چگونگی پیوستن به تیم تولید این مجموعه تلویزیونی گفت: در سال گذشته به عنوان ایده پرداز در کنار گروه حضور داشتم و کم و بیش درگیر «خندوانه» بودم و زمانی که ساخت سری جدید آغاز شد هم جواد فرحانی تهیه کننده و هم رامبد جوان دعوت کردند که در کنار تیم تولید حضور داشته باشم و من هم پذیرفتم هم به عنوان ایده پرداز و هم سازنده تیتراز «خندوانه» فعالیت کنم.

وی درباره ساخت تیتراژ «خندوانه» توضیح داد: ایده‌های خاص و بکری برای ساخت تیتراژ داشتم و رامبد جوان هم در این راستا کمک کرد و ایده خیلی عجیبی برای تیتراژ ارائه کرد و در ادامه گروه موسیقی «بمرانی» به خوانندگی بهزاد عمرانی کنار کار ایستادند و تیتراژی در مدت زمان کمتر از ۲ دقیقه ساخته خواهد شد.

عظیمی با اشاره به استفاده از انیمیشن‌ در تیتراژ «خندوانه» گفت: در کنار موسیقی، ایده های خوبی برای انیمیشن سازی داریم و سعی می‌کنیم تیتراژ خوبی ارائه دهیم. تیم حرفه ای در حوزه انیمیشن با من همکاری می کنند و ۵ انیماتور حرفه ای که در فیلم «تهران ۱۵۰۰» با هم همکار بودیم اینجا نیز کنار من هستند.

به گفته وی، چند قسمت اول مجموعه با تیتراژ قدیمی پخش می‌شود.

کارگردان انیمیشن «تهران۱۵۰۰» در پایان گفت: مدل سازی این کار انجام شده است و تا ۱۵ روز دیگر تحویل داده می شود و امیدوارم مخاطب «خندوانه» تیتراژ این مجموعه را دوست داشته باشد.

نظر شما