شناسهٔ خبر: 89906 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

صالحی نسب مطرح کرد:

دامن زدن به اختلافات قومی هدف دشمنان/هم صدایی اعراب خوزستان باملت

صالحی نسب/431 نماینده مردم هویزه در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم عرب زبان خوزستان همراه با ملت ایران اقدام عربستان را محکوم می کنند و اجازه ایجاد اختلافات قومیتی در جمهوری اسلامی را نخواهند داد.

به گزارش نماینده ناصر صالحی نسب در گفتگو با خبرگزاری  مهر با بیان اینکه ۹۰ درصد مردم حوزه انتخابیه بنده از قومیت عرب هستند گفت: حادثه فرودگاه عربستان نهایت رذالت ماموران عربستان را به نمایش گذاشت.

نماینده مردم هویزه و دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این اقدام ماموران پلیس عربستان کاملا بر خلاف موازین شرعی، انسانی و اخلاق اسلامی است و همه قومیت‌ها در ایران این اقدام را محکوم کرد و خواستار عذرخواهی رسمی دولت عربستان شد.

وی با بیان اینکه ایران جزو کشور هایی است که دارای تنوع قومیتی زیادی است اظهار داشت: قومیت های مختلف در ایران با تاکید بر روابط ملی، دینی و اسلامی در کمال آرامش با یکدیگر زندگی می کنند و نباید این موضوعات تبدیل به نزاع عرب و عجمی شود.

نماینده عرب زبان مجلس تصریح کرد: مردم عرب زبان خوزستان نیز هم صدا با ملت ایران این اقدام ماموران دولت عربستان را محکوم کرده و خواستار عذر خواهی رسمی دولت عربستان هستند.

وی ادامه داد: برخی با طرح برخی مسائل به دنبال دامن زدن به اختلافات قومیتی در منطقه و ایران هستند که با هوشیاری ملت ایران این توطئه نیز خنثی خواهد شد.

نظر شما