شناسهٔ خبر: 89640 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

۹۲ درصد یارانه روستاییان را پست بانک می‌دهد

پست بانک43 مدیر عامل پست بانک با بیان این که فعالیت‌های ما با استفاده از زیرساخت‌های وزارت ارتباطات معنا پیدا می‌کند، گفت: همراهی پست و پست بانک اثر هم‌افزایی در فعالیت‌های هر دو بخش دارد.

به گزارش نماینده از تسنیم، محمود حسن‌زاده در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های وزارت ارتباطات اظهار داشت: پست بانک بانکی است که  توانسته در مناطق محروم حضور موثری داشته باشد و خدمات گسترده‌ای را به هموطنان ارائه کند.

وی با بیان اینکه 92 درصد یارانه روستاییان کشور از طریق پست بانک پرداخت می‌شود اظهار داشت: تسهیلات خرد پست بانک در روستاها منجر به اشتغالزایی در مناطق روستایی و پیشگیری از مهاجرت به شهرها می‌شود.

او با تاکید بر این که خدمتگزاری به روستاییان توفیق بزرگی برای پست بانک محسوب می‌شود، گفت: پست بانک ایران در روستاها خدمات متنوع و ارزنده‌ای ارائه می‌کند و توانسته است بسیاری از مشکلات روستائیان در زمینه‌های مالی و بانکی را برطرف ساخته و در اشتغالزایی این مناطق سهم بسزائی داشته باشد.

حسن‌زاده در ادامه برگزاری پنجمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات(فاوا) را اقدامی مثبت در جهت رونق حوزه ICT  عنوان کرد و گفت:  پست بانک برای توسعه فاوا به عنوان بانک حامی خواهد بود.

مدیر عامل پست بانک افزود: درحال حاضر با بهره‌گیری از زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های وزارتخانه، پست و مخابرات اعم از تجهیزات و نیروی انسانی توانسته‌ایم در امر محرومیت‌زدائی نقش مهمی ایفاء کنیم که البته از مجموعه وزارت و سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته انتظار داریم کمک کنند تا این نقش روزبه‌روز پررنگ‌تر شود.

وی گفت: رویکرد اصلی پست بانک برای توسعه بر سه محور استفاده از توان بخش خصوصی، استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات و استفاده از زیرساخت‌های وزارت ارتباطات قرار دارد.

او همچنین در خصوص فعالیت روابط عمومی‌های وزارت ارتباطات و شرکت‌های تصریح کرد: انتظار داریم روابط عمومی‌های مجموعه وزارت کمک کنند تا نقش پست بانک ایران در زمینه اشتغالزایی و خدمت‌رسانی بیش از پیش برجسته و معرفی شود.

نظر شما