شناسهٔ خبر: 89628 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

اظهارات شعاری آخوندی هزینه‌های بسیاری برای مردم داشت

حسین زاده 43 عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس٬ با انتقاد از نامشخص بودن برنامه ها و سیاست های دولت برای خروج مسکن از رکود،گفت: اظهارات شعاری و دور از عمل وزیر راه و شهرسازی تاکنون هزینه های بسیاری برای مردم داشته است.

به گزارش نماینده از تسنیم، عبدالکریم حسین‌زاده  با بیان این‌که در حوزه مسکن تنها شاهد اظهارات شعاری دولت بوده ایم، اظهار کرد:‌ رویکرد ابتدایی دولت مبنی بر تکمیل پروژه مسکن مهر تدبیر درستی بود اما نتوانست در عمل موفق باشد. دولت، قبل از طرح موضوع مسکن اجتماعی باید آسیب شناسی دقیق از چرایی عدم توفیق مسکن مهر ارایه می کرد تا این پروژه نیز به سرنوشت مسکن مهر دچار نشود.

وی با تاکید بر این‌که دولت باید در زمینه مسکن برنامه جامعی ارائه کند، گفت: نمی توان مانند دولت قبل در خصوص مسکن نسخه ای را برای تمامی کشور پیچید و امیدوار بود که آینده بازار مسکن بهبود می یابد.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با تاکید بر اینکه بازار مسکن در حال حاضر متغیری از وضعیت اقتصاد کشور است، تصریح کرد: متاسفانه نابسامانی وضعیت اقتصاد کشور اجازه خروج بازار مسکن از رکود را نمی دهد.

حسین‌زاده با بیان اینکه در باب مسکن فرصت آزمون و خطا برای دولت به پایان رسیده است، افزود: اظهارات شعاری و دور از عمل وزیر راه و شهرسازی تاکنون هزینه های بسیاری برای مردم داشته است.

وی با تاکید بر اینکه دولت باید با درنظر گرفتن مشخصه های موجود در کشور اقدام به تهیه طرحی جامع برای مسکن و همچنین رفع مشکلات این حوزه کند، تصریح کرد: پیگیری کورکورانه طرح های مسکن دولت های قبل هیچ کمکی به این حوزه نخواهد کرد.

 عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس شرایط کنونی بازار مسکن را تابعی از شرایط اقتصادی کشور خواند و گفت: در صورتی که شاهد بهبود وضعیت اقتصادی کشور نباشیم تمامی تلاش ها برای بهبود بازار مسکن، کاری عبث است.

حسین‌زاده یادآور شد: به طور حتم کمیسیون عمران مجلس خواهان حضور وزیر راه و شهرسازی در کمیسیون برای ارایه برنامه های خود در حوزه مسکن است.

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۵ ۱۱:۴۷میری ازکاشمر 0 2

    مگرصحبت کدامیک ازآقایون تابحال برای مردم هزینه نداشته
                                

نظر شما