شناسهٔ خبر: 89579 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

ماجرای «محمدجعفر فرزند فرشاد» و انصراف بازیگران

بازیگر43 در حالی که چندی پیش از ساخت فیلم «محمد جعفر فرزند فرشاد» با حضور چهره‌های مطرح سینما خبر داده می‌شد ولی با انصراف تعدادی از بازیگران، چرخ تولید این اثر فعلا متوقف است.

به گزارش نماینده از مهر، «محمدجعفر فرزند فرشاد» فیلمی است که تهیه‌کنندگی آن را محمد کمالی‌پور برعهده داشت و قرار بود مسعود اطیابی به عنوان کارگردان در این پروژه حضور داشته باشد، اما این روزها اخبار مختلفی از این فیلم منتشر می شود که می‌گویند بازیگران فیلم یکی یکی از حضور در این اثر سینمایی انصراف می دهند.

و اما ماجرا از این قرار بوده که قبل از آغاز سال ۹۴ و شروع تعطیلات نوروزی تهیه کننده فیلم با عوامل قرارداد می بندد و حضور بازیگرانی چون سعید آقاخانی، بهرام رادان و محسن کیایی در این فیلم قطعی می شود. براساس برنامه ریزی انجام شده قرار بود «محمدجعفر فرزند فرشاد» از اواخر فروردین ماه جلوی دوربین برود و گروه آماده شروع این کار سینمایی بودند.

یکی از شروط آغاز به کار این پروژه سینمایی این بود که تهیه کننده موظف است به تعهدات خود نسبت به بازیگران و دیگر عوامل فیلم عمل کند، اما بعد از گذشت یک ماه از آخرین جلسه برای بازی در این فیلم، هیچ خبری از عوامل پروژه نشده و بازیگران تصمیم گرفتند که از بازی در این فیلم انصراف دهند.

چند روز پیش سعید آقاخانی و بعد از آن محسن کیایی از بازی در این فیلم انصراف دادند.

پیش از این فیلم سینمایی «آینه شمعدون» به تهیه کنندگی محمد کمالی پور نیز بنا به دلایلی متوقف شده بود.

نظر شما