شناسهٔ خبر: 89521 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

مطالبه دانشجویان: سفیر آل‌سعود از ایران اخراج شود

رئیس سازمان بسیج دانشجویی با بیان اینکه دولتمردان باید پیرامون خباثت‌های آل سعود موضع شفاف بگیرند، گفت: حداقل مطالبه جامعه دانشگاهی اخراج سفیر آل‌سعود از ایران است که این مطالبه برای احقاق حقوق ملت است.

به گزارش نماینده، محمد ودود حیدری رئیس سازمان بسیج دانشجویی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری پیرامون حمله عربستان به یمن گفت: این سخنان رهبری اولین اظهارات رسمی و انقلابی توسط مقامات جمهوری اسلامی بود. رهبری در سخنانشان با نگاه انقلابی دفاع از مردم یمن را تبیین کردند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی تصریح کرد: مقام معظم رهبری با مقایسه آل‌سعود و رژیم صهیونیستی در حمله به یمن و غزه این مفهوم را بیان کردند که مقاومت ملت‌ها بر ایادی یا دست‌نشانده‌های استکبار پیروز خواهد بود.

وی گفت: توقع ما از دولتمردان پیرامون حوادث رخ داده در یمن و خباثت‌های آل‌سعود این است که موضع صریح و شفاف بگیرد. حداقل مطالبه جامعه دانشگاهی اخراج سفیر آل‌سعود از ایران است که این مطالبه برای احقاق حقوق ملت ایران است و تا زمانی که عربستان دست از این خباثت‌هایش برندارد توسط جامعه دانشگاهی دنبال می‌شود.

حیدری با انتقاد از سیاست تنش‌زدایی با آل‌سعود که در دولت‌های سازندگی، اصلاحات و اعتدال اتخاذ شده بود، گفت: این سیاست نه تنها تنش‌زدایی نکرده بلکه منجر به این شده است که آل‌سعود قدم‌های بیشتری را برای مقابله با انقلاب اسلامی بردارد. سخنان مقام معظم رهبری درباره یمن و دفاع از آرمان مقاومت دورنمای پیروزی مقاومت در سطح منطقه است.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی در پایان با اشاره به دست برتر جمهوری اسلامی در منطقه گفت: امروز ایران اسلامی علی‌رغم وجود تحریم‌ها در شکل و شمایل یک قدرت بلامنازع منطقه‌ای و بین‌المللی وجود دارد. تفکر و دست برتر جمهوری اسلامی در منطقه کاملا آشکار است و این وضعیت نشان می‌دهد جمهوری اسلامی مسیر زیادی برای تبدیل شدن به قدرت بلامنازع بین‌المللی در پیش ندارد البته اگر نگاه داخلی متناسب با بیانات رهبری شود.

نظرات مخاطبان 0 2

  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۴ ۱۷:۰۰ 0 0

    چرا سفارت رو نمیبندند پول مردم چی میشه میفرسید  کجا
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۵ ۰۸:۱۹کریم یگانه خواه 0 0

    سلام.اینها کسانی هستندکه به رسول(ص)وخانواد ه وعزیزانش رحم نکردند.زشیرشترخوردن سوسمار.حالا غذاخورشدند.زناشان راازشبکه های ماهواره ای انتخاب میکنند باهمکاری اسراییل.اینها بچه های همان زنانند.درعصرجاهلیت مگرده نفرپولهاشانراروی هم میگذاشتندیک زن خربداری میکردندیاکرایه اینها فرزندان همان جانوران هستند.حجاب مال ایران باستان است.روحی وجسمی بی فرهنگ پول که شرف نمیاورد حالا پولشان زیاد شده لقمه همان مامانها هستند
                                

نظر شما