شناسهٔ خبر: 89509 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

افزایش حداقل ۲۰ درصد حقوق فرهنگیان

زاهدی43 رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تاکید براینکه حداقل افزایش حقوق فرهنگیان شاغل و بازنشسته درسال ۹۴ باید بیست درصد تعیین شود، گفت: اجرای نظام رتبه بندی معلمان برای رفع تبعیض و اجرای عدالت و ایجاد انگیزه در فرهنگیان ضروری است.

به گزارش نماینده محمد مهدی زاهدی درنامه ای به رئیس‌جمهور خواستار افزایش حقوق فرهنگیان شاغل و بازنشسته درسال ۹۴ به میزان بیست درصد شد.

متن نامه نماینده مردم کرمان و راور درمجلس شورای اسلامی به شرح ذیل است.

احتراما ضمن عرض تبریک سال نو و بهار فاطمی و آرزوی موفقیت دولت  درخدمت به مردم شریف، نظام اسلامی وانجام وظایف محوله و در راستای همدلی و همزبانی دولت و ملت موارد مهمی را که در سالهای اخیر جامعه بزرگ آموزش و پرورش کشوررا دچار تهدید نموده بیان می نمایم.

همانگونه که درنامه سال گذشته نیز بدان اشاره رفت، با وجود روی کارآمدن دولت ها با گرایش های مختلف جایگاه معلمان و میانگین حقوق دریافتی آنها رفته رفته ازحقوق دستگاه‌های اجرایی فاصله گرفته است. این درحالی است که دستگاه‌های اجرایی به روش‌های مختلف و درون سازمانی و یا اخذ موافقت‌هایی ازسازمان مدیریت وبرنامه ریزی مبادرت به افزایش حقوق یا مزایای کارکنان خود بیش ازمصوبات اعلام شده ازسوی دولت می نمایند.

با وجود کمک‌های مقطعی برخی دولت‌ها ایجاد فاصله و شکاف در دریافتی معلمان آموزش وپرورش با سایر دستگاه‌ها همچنان درحال افزایش است.

پیامد این وضعیت تبعیض آمیزو کاهش قدرت خرید، نوعی سرخوردگی و دلمردگی در میان این قشر زحمتکش و بسیار موثر درشکل گیری و تداوم حیات نظام اسلامی به وجود آمده است که عدم توجه فوری بدان و اصلاح وضعیت حاکم، ضمن رساندن آسیب جدی به نظام تعلیم و تربیت که مهم‌ترین عنصر سازنده در پرورش و سعادت انسانهاست، آسیب های اجتماعی و امنیتی را درپی خواهد داشت که زمزمه هایی دراین زمینه شنیده می شود.

 جنابعالی به عنوان رئیس شورای عالی امنیت ملی کشور نیک مستحضرید که در ماه‌های پایانی سال ۹۳ تجمعاتی توسط این قشر دربرخی شهرها از جمله در تهران مقابل مجلس شورای اسلامی  به وقوع پیوست که عمدتا متقاضی توجه به وضع معیشتی قشر فرهنگی به منظور رفع تبعیض  و پرداخت مطالبات معوقه بود. نکته حائز اهمیت دراین تجمعات سوء‌استفاده و فرصت طلبی برخی جریان‌های غیرقانونی و تهییج و تحریک تجمعات و جهت دهی به آنها به سمت حرکت های رادیکالی می باشد که مصداق بارز " کلمه الحق و یراد بها الباطل" می باشد.

 نکته بعدی که بسیار مایلم مورد توجه آن جناب قرار گیرد، سخنرانی و تحریکات و مساعدت های آشکار و نهان برخی مسئولین رخنه کرده در وزارتخانه می باشد که متاسفانه بسان " حماله الحطب" همواره آتش بیار معرکه می باشند.

براساس آنچه که ذکر گردید به عنوان جمع بندی و نظر کارشناسی کمیسیون برای رفع مشکلات مطرح شده مطالبی را به صورت مختصر مطرح می نمایم :

 با توجه به تبعیضات موجود حداقل افزایش حقوق فرهنگیان شاغل و بازنشسته درسال ۹۴ بیست (۲۰) درصد تعیین و سپس رتبه بندی معلمان برآن اساس تدوین و اجراء می گردد.

به منظور رفع تبعیض و اجرای عدالت و ایجاد انگیزه خدمت هرچه سریعتر نظام جامع رتبه بندی فرهنگیان (ملهم ازسند تحول بنیادین آموزش و پرورش) درقالب مصوبه دولت محترم یا لایحه با همکاری دولت و مجلس مصوب و زمان اجرای آن تعیین گردد.

معوقات و مطالبات باقی مانده با همکاری سازمان محترم مدیریت و برنامه ریزی و خزانه داری کل هرچه سریعتر پرداخت گردد، توصیه می شود که تا پایان فروردین ماه ۹۴ این مهم صورت پذیرد.

درصورت ضرورت تجمعات قانونی به شکلی صحیح و منطقی برگزار، کنترل و مدیریت گردد تا بستر سوءاستفاده فراهم نگردد.

منبع: تابناک

نظرات مخاطبان 0 122

  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۴ ۱۴:۳۶یک معلم 6 164

     ای آقااااااا زحمت نکشید تا انتخابات بعد خدا کریمه بعد سراغ معلمها خواهیم رفت. تعلیم و تربیت را هم وللش. امروز را که در آنیم غنیمت شمریم بی خیال آینده. معلم کیلویی چنده ما خودمان درس خوندیم و رئیس جمهور شدیم 
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۴ ۱۴:۳۹ 5 119

    اضافه میشه اماتا5سال دیگه.
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۴ ۱۵:۱۶غنی 3 165

     افزایش ما حتی صد درصد هم باشد جبران این ظلمهای شما را نمیکند .
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۴ ۱۵:۱۹یک فرهنگی 84 49

    سپاس آقای زاهدی بالاخره یکی هست که مارادرک کند 
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۴ ۱۵:۳۳محمودی 57 42

    متشکریم جناب اقای زاهدی 
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۴ ۱۵:۳۴کوتاه ترین دیوار جامعه 5 108

    ای بابا .... کدوم افزایش....... بترسید از زمانی که معلمان.............
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۴ ۱۵:۳۶ 5 80

     با این دست و پازدنای بیهوده فقظ وقت تلف میکنین ,  این جناب نماینده  هم مشخصه از کجا خط میگیره ... کی گفته هدف ما فرهنگیها اینجور افزایشهاست ؟؟!!  لطفا از این وساطتها نکنین 
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۴ ۱۵:۴۰ 0 92

    اقای نماینده حقوق همه باید یکسان بشه حتی خودشما اگه ناراحتید بازنشسته های اموزش وپرورش باهمان حقوق بازنشستگی میان مجلس بیت المال مال همه است وباید عادلانه توزیع شود
    
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۴ ۱۵:۴۳معلم فقیرسازی شده 29 87

    درودبراحمدی نژادوحاجی بابائی.ازاین خبیثهاآبی برای معلم گرم نخواهدشد
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۴ ۱۵:۴۳ 2 116

    درشرایط فعلی وظلمهایی که درحق معلمان شده حداقل باید 100درصد به احکام فعلی معلمان اضافه بشه تاعدالت برقرار بشه اقای نماینده
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۴ ۱۵:۴۴ 1 98

    جناب آقای زاهدی با سلام جهت مزید اطلاع به عرض عالی می رساند که بنده دبیر آموزش وپرورش با مدرک دکتری و 29 سال سابقه ی خدمت هستم . علاوه بر این که تفاوت حقوق ومزایای این جانب ، با کارمندان ادارات و سازمان های دیگر از ثری تا ثریا است. در مقایسه با سایر همکاران خود نیز لازم به ذکر است که دریافتی بنده  معادل حقو ق مدیرآموزگاری با مدرک فوق دیپلم است. لطفاً ما را دریابید.
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۴ ۱۵:۴۷یک معلم 3 73

    هر چه بگن اجرایی نمیشه ما هم می تونیم حرف بزنیم وبخوابیم
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۴ ۱۵:۴۸علی 1 77

    آقای نماینده تا حالا کجا بودی؟ 
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۴ ۱۵:۵۹معلم 2 53

    ابزک نمیر بهار میاد 
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۴ ۱۶:۰۷ 35 13

    متشکری از اقای زاهدی 
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۴ ۱۶:۱۰معلم 1 55

    با سلام وتشکر از آقای زاهدی.لطف بفرمائید بگوئید حقوق معلمان راکه هنوز اضافه نشده رسانه ای نکنند مثل خیلی از جا ها که افزایش حقوق ومزایا بالا دارند وکسی متوجه نمیشه. تورو بخدا افزایش حقوق و رتبه بندی در حد حرف نماند. با تشکر 
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۴ ۱۶:۲۰حامد دبیر ریاضی 0 59

    همه با هم ... ۹۴/۱/... ساعت ... صبح در مقابل ادارات کل اموزش و پرورش.
    تبریز که صد در صده.
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۴ ۱۶:۳۰یک معلم 0 45

    آقای نماینده گلگی ما زیاد است نمی دانیم کی مقثصر بدانیم عیدی وافزایش مال تمام کارکنان است صداوسیما با یک ژست اعلام می کند حقوق فرهنگیان افزایش یافت  آیا خداوکیلی حقوق همه کارمندان مساوی افزایش یافته  هر فرهنگی با حداقل لیسانس وبا پاس کردن 146واحد درسی این آخر خدمت باید بریم دنبال مقاله از بیمه تکمیلی و..........هزاران درد نا گفته 
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۴ ۱۶:۳۷حاج خلیل 0 44

    چرافقط حرف ؟ پس کی میخواهید عمل کنید؟
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۴ ۱۶:۳۸سید غریب 0 30

    خدایا. امید مان. از. خلقت. سلب. گشته. فقط امیدمان. به. خودت. است. ما. باذنشستگان این  فراموش شده گان. تاریخ دیگر. برای. وارث خودمان می گویم
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۴ ۱۶:۴۲مدیری 0 47

    ظاهرا قراراست برای رفاه معلمین مجدداحقوق سایر کارمندان غیر از اموزش وپرورش زیاد بشه سنگ روی یخ خوبی شدیم  واگذارتان می کنیم به خدا روزی باید جوابگوی مظالمتان باشید اگر به خدا اعتقاد دارید اگر ما هم بگذریم نه خدا ونه فرزندان از همه جا محروم وسر خورده ما نمی گذرند.
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۴ ۱۶:۴۶محمدی 0 49

    خسته نباشی .تازه نامه زدن بیست در صد اینو دیگه کجای دلمون بذاریم.بقیه تا هشتاد  در صد هم زیاد شدن.بخدا اگه ما میدونستیم هرگز معلم نمیشدیم.
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۴ ۱۶:۵۷فرهنگی حواس پرت 0 43

    ضریب فوق العاده شغل برای مدرک فوق لیسانس ضریب 2000 است. حتما فوق لیسانس فرهنگیان اعتبار ندارد که ضریب 1300 در نظر گرفتند. ممنون از اینکه غیرمستقیم به ما تذکر دادید. ما که پول نداریم از دانشگاه هاوایی دکتر بگیریم. بازم ممنون
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۴ ۱۷:۰۲محمود معلم بازنشسته 9 20

    باسلام درطول زمانهای متعدد شرافت شغلی معلمین اجازه نداده بی پرواسخن بگویند بعضی ازقوانین خوداموزش وپرورش تبعیض حقوق فرهنگیان بالاخص معلمین میباشد کجای این قانون عدالت است من معلم بازنشسته با30سال و7ماه خدمت درآموزش وپرورش دریافتی ام ازکسی که بعنوان معاون یامدیربازنشسته ی یک آموزشگاه بوده وازجهت کاری راحت تر بوده ماهیانه مبلغ 300تا400هزارتومان  بیشتربگیره  آیا تضییع حق من نیست ؟
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۴ ۱۷:۱۲کارمند زندان 46 8

    سلام ایکاش نماینده محترم کمی هم در مورد حقوق کارکنان زحمت کش سازمان زندانها صحبت می کردند . 3 سال پیش همین نمایندگان مجلس قانون تسری افزایش حقوق پرسنل سازمان زندانها را تصویب کردند ولی دریغ از اجرای آن . کسی هم نیست پاسخ بدهد : قانونی که در مجلس تصویب شده ، شورای نگهبان آنرا تائید کرده و رئیس جمهور وقت نیز دستور اجرای آنرا صادر کرده چرا اجرا نمی شود و 3 سال است مسکوت مانده . ما با معلمین گرامی عکس هم عمل می کنیم . بهنگام زلزله ، برف ، 4 شنبه سوری ، عید و ... معلمین گرامی تعطیل و در منزل هستند و ما باید مراحل آماده باش را طی کنیم تا زندانیان متواری نشده و یا آسیی نبینند. آیا انصاف هست همه جا صحبت از افزایش حقوق معلمین و پرستاران زحمت کش باشد ولی نوبت ما که می رسد دولت اعتبار مالی ندارد . خداییش انصاف کجای این مملکت قرار دارد. اکثر کارکنان سازمان زندانها پس از بازنشستگی دچار افسردگی و مسایل روانی ناشی از کار سنگین خود می باشند حال آنکه در پرداختی هیچ ؟؟؟؟؟
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۴ ۱۷:۱۲فرهاد- فارس 11 45

    آقای زاهدی : شما اگه واقعا دلت به حال معلمان میسوزه چرا با حرکت سازمانی و تشکیلاتی نگذاشتید وزیر توانمدی چون دکتر نجفی برای وزارت آموزش و پرورش رای بیاره؟ حالا دربا نزدیک شدن به انتخابات مجلس همی نمایندگان ضد فرهنگیان شدین دایی مهربونتر از مادر و سنگ معلمان را به سینه می زنید. عجب رویی!
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۴ ۱۷:۱۴روشن پور 1 45

    بازنشسته اموزش و پرورش هستم.دست اندرکاران یادشان نرود شعار سال 57را مملکت با کفر می ماند ولی با ظلم نه.
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۴ ۱۷:۱۷یک معلم 9 16

    با سلام از محضر جناب اقای زاهدی متشکریم لطفا پیگیر مطالبات چندین ساله فرهنگیان باشید این حقوق به هیچ وجه پاسخگوی هزینه های زندگی نیست 
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۴ ۱۷:۳۱معلم 0 35

    اقای زاهدی ممکن است بفرمایید شما طی چندین سال مسولیت چه 
    کار کوچکی کردید
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۴ ۱۷:۳۸سعید - سمیرم 0 24

    حقوق معلمای روستا به کرایه رفت و برگشتشون میرسه نمی خواد اضافه کنید روزه میگیریم ، بچه هامونم روزه بگیرند ما تحریمیم 
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۴ ۱۷:۳۹ 0 26

    شما طی چندین سال مسولیت اقای زاهدی چه کارک وچکی برای
    مامعلمین انجام دادیدنزدیک انتخابات ا ست
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۴ ۱۸:۰۰علی 0 27

    به ااقای محترم عرض میکنم هر جه با شما اضافه شده 50درصد به معلمان اضافه شود
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۴ ۱۸:۰۵سامان 0 19

    جناب آقای نماینده کرمان اینکه شما می فرمایید را همه می دانند اینکه چه کس یا کسان نمی گذارند برای ما فرهنگیان سوال است ضمن آنکه از تذکرشما هم سپاسگزارم معلم ریاضی قدیمی
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۴ ۱۸:۰۸حسنی بد 8 14

    همکاران قول این نماینده روباورمی کنید؟
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۴ ۱۸:۱۰جنت ناحیه 2 رشت 0 24

    جناب زاهدی همانطوری که حتما می دانید اصلاح امتیاز 800به 1300 برای فرهنگیان مظلوم که بازهم با بقیه کارکنان دولت فاصله هست قانون 4 سال قبل دولت بوذ که شما هم وزیر آن دولت بوذید
    اصلا دولت ها به آموزش و پرورش توحهی ندارند
    
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۴ ۱۸:۲۰حمید 57 9

    اگر بابای کارگر من بیاد بخواد حرفی بزنه ضد انقلابه ولی این معلمها که در سال نصف سال رو تعطیل هستند هر حرکتی رو میتونن انجام بدند اینه عدل علی       این حرف همه مردمه حالا اگر شرف داری چاپ کن
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۴ ۱۸:۳۰ناشناس 6 13

    مرا دریاب که..............
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۴ ۱۸:۳۷معلم 2 25

     با سلام زمان به سرعت در گذر است این مدت کوتاه را فقط به فکر وام بلاعوض و با عوض خود نباشید به فکر معلم بازنشسته ای باشید که در این موقعیت و سن سال با حدود یک ملیون با تعدادی بچه و  ...... زندگی می کتد . آیا بوده است شبی را چند لحظه ای به فکر افراد کم درامد باشید و برایشان برنامه ریزی کتید یا فقط شاهد افزایش تبعیض بی سابقه و فاصله اجتماعی بین اقشار جامعه هستید  روز پاسخگویی نشستن بر روی صندلی و مسئولیتی که شهیدان به شما فرصت استفاده اند  نزدیک است   بیدار باشید روز حسرت رسید
    
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۴ ۱۸:۴۴جواب کارمند زندان 3 29

    کارمند زندان عزیز و زحمت کش با تشکر  خیلی غصه نخور هنوز چیزی به معلم نداده اند . جانم خود شما اولین کسی هستی که در موارد اضطراری بدنبال بچه عزیز تر از جانت می آیی !!! شما در موارد برف و چهارشنبه سوری و.... و خدای نکرده زلزله فرزند دلبندت را بفرست مدرسه ما در خدمت هستیم .
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۴ ۱۸:۵۱احمد 3 37

    از همکاران عزیزم تمنادارم فریب این حرفها را نخورند دوباره نزدیک انتخابات شده  وسوء استفاده از فقر معلمین با 50 هزارتومان برای 24ساعت سر صندوق دویدن از ناچاری اونم بعد چهار سال  پرداخت.  دیگه وقتش رسیده خودهمکاران تصمیم جدی بگیرند که عزت خودشان را فدای .... نکنند
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۴ ۱۸:۵۷علیرضا 3 42

    تنها با افزایش 100% فاصله ها کاهش پیدا میکند.
    فوق لیسانس آموزش پرورش دریافتی 1 میلیون
    فوق لیسانس مخابرات دریافتی 2 میلیون و 500
    این چقدر فرق داره؟؟؟؟؟؟؟؟
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۴ ۱۹:۵۳سامان 0 4

    ضمن تشکر و قدردانی از جناب آقای زاهدی که تلاش حداقلی جهت احقاق حقوق فرهنگیان انجام داده اند .چند مطلب در ارتباط با موضوع که هنوز در مراحل اولیه اعتراضات  وجود دارد:1.آگاه سازی و اطلاع رسانی فرهنگیان جهت پیگیری حقوق خود توسط همکاران و رسانه های خبری و اجتماعی.2. هماهنگی و یکصدا بودن فرهنگیان در جهت رسیدن به  خواسته های مورد اعتراض .3. اطلاع از اینکه بیش از حرف ها و قول های مسولین ، ادامه اعتراض و استفاده از  حرکت های آرام و زیرکانه خود فرهنگیان میتواند کارساز باشد:مثلا ٌ  برگزار نکردن امتحانات پایان سال.4.
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۴ ۱۹:۵۴جواب علیرضا 0 4

     مزایای مخابرات و ...که دو برابر حقوق ماست اونو نگفتی .  کارمند زندان  این جوسازی برای اینه که به فرزندت خوب نتونیم برسیم  به فکر ما نباش به فکر فرزندت باش.
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۴ ۲۰:۱۵فقيرهنگي 0 8

    جناب نماينده فقط بدان كه آلمان پس از جنگ دوم جهاني حقوق معلمان را 40برابر افزايش داد!!!!!!!!!!!! جرات داريد اين كاو بكنيد!!!!
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۴ ۲۰:۱۹محمد رضا مقصودی 0 3

    29سال سابقه خدمتم دارای مدرک لیسانس 6سال به صورت حق التدریس بیگاری کردیم مانند سایر کارکنان در طول سال انجام وظیفه نمودیم با نصف حقوق کارکنان رسمی در آخر هم با کم کردن تابستانهااز سنوات خدمت استخدام شدیم حالا هم با 31سال خدمت هنوز   29 سال سابقه ام واز بیست سال خدمت کمتر دریافت می کنم اینها هنوز بعد از 6سال تفاوت تدبیق را نتوانسته اند حل کنند وحی منزل است نمی شود اصلاح کرد بنده بعد از 6سال هنوز تفاوت تدبیقم 28000تومان است در حالی که تفاوت تدبیق دریافتی های  بالاتر از ما بیشتر است تا چه برسد به کار کنان بانگها وسایر ادارات معلمان مصرفی هم  که 15میلیون دانش آموز را تربیت و آموزش می دهند تا چرخ های کشور به کار افتد باید با سیلی صورتش را سرخ کند  این همه دکتر ومهندس و اقتصاد دان از زمین روییده اند                        
    
    قربان برم خدا رایک بام و دو هوارا       دراین طرف سرما را در اون طرف گرما را
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۴ ۲۰:۳۹محمد رضا مقصودی 1 3

    گارگر عزیز آن فکر اشتباه شماست  معلم 9ماه بعلاوه خرداد که به اندازه یک سال و نیم هم بیشتر است کار می کند برای اینکه معلم روح و جسم و مغزش  با هم کار می کند معلم زود پیر می شود چون فاصله بین دانش  آموزان جامعه وخودش را می بیند ودرک می کند 
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۴ ۲۰:۴۸معلم 1 6

    با توجه به حقوق پایین فرهنگیان،6درصد میشه 70هزارتومان!این مبلغ شکاف بزرگ را پر می کنه؟؟حقوق هایی که اسفندسال گذشته،900هزارتومان اضافه شد،چند درصدبوده؟
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۴ ۲۱:۱۲فرهنگی بازنشسته 0 4

    بازنشسته هامتاسفانه دربین مسؤلان خودخواهی بهبالاترین حد ممکن رسید هاست این به تفصیری یعنی عدالت اسلامی وشعار بی محتوای دیگران رادیدن  ونظام هماهنگ حقوق
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۴ ۲۱:۲۱علی 0 3

    کرم بزرگان چو ابر بهار      به قدری میزند نیاید به کار
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۴ ۲۱:۲۳فرهنگی 0 2

    تحمیل عامدانه و برنامه ریزی شده فقر بین فرهنگیان  با هدف تربیت نسل ناآگاه و در نهایت چپاول بی زحمت حقوق مردم ، از اهداف استراتژیک حکومتهای مردم فریب است. شایسته نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست که ادای چنین حکومتهایی را در آورد
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۴ ۲۱:۲۴شاکی 0 11

    سلام
    علت پایین بودن حقوق معلم ها نسبت به بقیه ارگانهای دولتی سکوت همکاران در مقابل تبعیضه اگر جامعه فرهنگی به اعتراضات خودشون با جدیت بیشتری ادامه بدن مجبور میشن اضافه کنن.
    دلخوش به حرف این و اون هم نباشید.اینها همه واسه دو تا رای بیشتر آوردن خودشون دارن ادای دایه ی عزیزتر از مادر واسه ما در میارن.
    بنده دانشجوی دکتری هستم 1 میلیون حقوق میگیرم درصورتیکه یک لیسانسه ارگانی مثل مخابرات دو برابر من میگیرهوآخه اسم این رو میشه گذاشت عدالت
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۴ ۲۱:۴۱رضا 0 10

    به معلمان بازنشسته در شهر های مختلف بنگرید فقر وبدبختی وفلاکت را             مشا هده فرمایید.30سال عمر خود در کسوت معلمی به باد فنا دادند وشرمنده خانواده خود هستند.دولت بی تدبیر وبی ترمزقبل درحق معلمان جنایت کرد.وانان را ضعیف نگه داشت از دولت تدبیر وامید می خواهیم چنین نکند .در حالی که شاغلان وبازنشسته گان اموزش وپرورش از مدارک تحصیلی بالاتری نسبت به ادارات دیگر برخوردارند اما حقوقشان یک سوم انان نیست.
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۴ ۲۱:۴۳ 1 12

    خجالت میکشیم بگیم معلمیم
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۴ ۲۱:۴۵سالار 0 10

    سلام علیکم 
    همکاران محترم میخواهم به مطلبی اشاره کنم که همه ما دران بنوعی سهیم هستیم همه میدانند که سرنوشت انتخابات بدست مبارک این قشر زحمتکش تعیین میشود برگزارکنندگان همایش واعتراضات خیابانی هماهنگ نمایند معلمین درسراسر کشور دست از مشارکت ازنوع عامل در انتخابات بردارند وهمانند سایر اقشار درانتخابات که سرنوشت کشور به نوعی دران رقم میخورد مشارکت نمایند فقط ازاجرا دست بردارند انوقت هست که برهمگان اثبات میشود که نقش ما درکنار تربیت مقام عالی انسانیت پررنگتر است وامیدوارم این امر محقق گردد
    درکنار ولایت امریم .مطیع مقام معظم رهبری هستیم وبه اینده کشورمان عاشق هستیم وایران هم سرای همه مامعلمین هست فقط بدونند که مملکت بدون معلم یعنی دود هوا
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۴ ۲۱:۴۹علی اکبر علیزاده بجنورد 0 6

    از تمامی معلمین و دست اندرکاران تعلیم و تربیت که فعل و آینده ی عزیزان ایران اسلامی به دست آنهاست خواهشمندیم در تجمع ... حضور بهم رسانند.
    اجر کم عندالله و اجرکم فی اعمالکم 
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۴ ۲۲:۱۴دبیر 0 5

    نظر من این است باتوجه به سابقه وتجربه این حقوق که به ما میدهن مال نه ماه است که در دوازده میدهند چون سه ماه تابستان به خاطر دانش اموزان خونه هستیم وبه اصطلاح کار نمی کنیم وزیر جان نمی خواهد از جیب دولت مایه بگذرد از جیب خودمان مایه میگذرد که به او به به وچه چه کنند تا چند صباحی بیشتر وزارت کند راه کار اینه وزیر بی عرضه ما را با وزیر بالیافت بهداشت عوض کنند تا ببیند اموزش وپرورش یعنی چه 
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۴ ۲۲:۱۶هاشمی 0 9

    ان که بجایی نرسد فریاد است فرهنگی و فرهنگ مرد چون معلمان مردنند ما معلمان را نظام جمهوری اسلامی از لحاظ حقوق با یک نگهبان شرکتی برابر کند دیگه هیچی نمیخوایم سی سال از انقلاب میره فقط اموزش وپرورش کسری دارد کی میخاد این کسری تموم بشه خدا میداند مگه سی سال دیگه 
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۴ ۲۲:۱۶امیر 0 7

    باز هم دلواپسان بگویند تحریم ها اثر ندارد اگر اثر ندارد چرا معوقات فرهنگیان را پرداخت نمی کنید ایا اقتصاد مقاومتی باید فقط شامل فرهنگیان شود به خدا وضعیت یک بنا بی سواد 3 برابر بهتر از دکترا در اموزش وپرورش است سابقه کار در اموزش وپرورش یعنی پشم مدرک تحصیلی یعنی کشک واقعا که در کلاس نظر سنجی کردم چه کسی میخواهد معلم شود یک نفر دست بلند کرد ان هم دانش اموز تنبل کلاس که کمکش کرده بودم بچه ها هم همیده اند وضعیت حقوقی معلم اسفناک است 
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۴ ۲۲:۱۸لرستانی 0 9

    ماهم همگام بادیگرهمکاران انشاء الله درروزمعلم درتجمع بزرگ فرهنگیان شرکت می کنیم
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۴ ۲۲:۱۸رحیم 0 8

    معلمان تعداد زیادی از مدارس کرج روزهای ... از رفتن به کلاس خوداری کرده و در دفتر مدرسه نشستند.
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۴ ۲۲:۳۵معلم 0 5

    در شگفتیم چرا صداوسیما این اخبار مهم را سوژه نکرد. 8/30خوابی یا بیدار؟
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۴ ۲۳:۰۲معلم 0 5

    سرمون مثل سالهای دیگه کلاه نذارن . بااعتماد بنفس درسرکلاس حاضر نشیم تاخانواده ها بدونن نگه داشتن بچه ها سرکلاس خیلی سخته
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۴ ۲۳:۰۲ 0 6

    معلم ها هر جه می کشند از همین نماینده  های محترم است .
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۴ ۲۳:۰۷طرفدار احمد 0 4

    نزدیک انتخابات عوامل اجرایی نشید برا چندر غاز خودتان را بزرگ بگیرید حالا انتخابات میشه باز میبینیم همه معلما رفتن سر صندوق ها اگر کسی هم رفت و اونو دیدید بهش بگید که ابروی ما رو بردید خود دانید  در ضمن از تحریم امتحانات خرداد یادتان نرود
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۴ ۲۳:۰۹رضا 0 4

    دو سال دیگه باز نشست میشم هنوز مستاجرم چه کنم
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۴ ۲۳:۱۲مصطفی 0 7

    ارزش معلم شده گواهی کسر حقوقش
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۴ ۲۳:۳۲فرهنگی 1 8

    اینطور که معلومه معلم دو جا بیشتر از جاههای دیگر به درد میخورد : ضامن بانکی و بای صندوق رآی  -- بقیه ی ایام سال فراموش شده است !!!
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۴ ۲۳:۴۳ 0 3

    ججناب آقای نماینده ترو به اون خدایه کم هم درموردافزایش حقوق سرایدارهاوخدمتگزارها تلاش کنیدوالاماهم آدمیم
    
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۴ ۲۳:۴۹ 0 2

    اقای زاهدی چرابه جای نامه نوشتن به رئیس جمهورازوزیرسوال نمی کنیو واستیضاح نمی کنیدودیگراین که چراقبل ازشروع سال جدیدنامه ننوشته ای وحالانامه نوشتی و......
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۵ ۰۰:۱۰عبدالرضا 0 2

    آقای زاهدی چرا جواب نامه مرا ندادی تاریخ 93/11/6
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۵ ۰۰:۱۴ 0 3

    ای خدای بزرگ دادظلب به خواسته خود را با کدام سازمان بیان کنم پاداش پایان خدمت باز نشستگان را کی می خواهید بدهید 32سال با فقر بدبختی سوختیم وساختیم شرمنده خانوادهمان هستیم جون پاک بودیم وخیانت نکردیموقتی خودمان را با بانکی های باز نشسته  که مدرک وسابقه ما از انها بالا تر است مانند 1 به 100 هستیم من چندین شاهد عینی دارم که متا سفم به خا ظر این همه تبعیض و نابرابری 
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۵ ۰۰:۲۱حسین 0 6

      سلام   همکاران    فرهنگی    فقط   یکدل  و یکصدا   و   پشت   سر  همکاران  عزیز   به  خاطر  احقاق   حقوقمان
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۵ ۰۱:۰۹معلم 0 4

    فقط مانده توی خیابونها با طبل وکرناس بکوبند وافزایش حقوق معلمان را اعلام کنند واقعا بگویید کدام سازمان تا بحال افزایش حقوق خود را دررسانه ها اعلام کرده 
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۵ ۰۱:۱۰س آ 1 5

    چرا این همه تبعیض مگرکارمندان نفت وبانک بودجه مال پدرشون هست که فقط اونامستحقند یکم غیرت داشته باشید وتبعیض را بردارید ماهم حق زندگی داریم چقدر باید شرمنده بچه هایمان باشیم حقوق ما مصرف پنج روز را هم کافی نیست 
    
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۵ ۰۲:۲۶شجاع از بابل 0 7

    در مملکتی که از استثمار امریکا خارج شده در طول یک عمر کارمندی به یک معلم مستاجر فقط 300/000تومان وام مسکن می دهند و دیگر هیچ  تازه می گویند تعداد شما زیاد است این جمله تماما منتفی(بخوانید منطقی) را باید بر سر در سازمان ملل زد تا به  سایر دولتها صادر شود  باید گفت درود بر استثمار امریکا فکر همه چیش را تو انقلاب می کردیم الا این یک قلم یعنی استثمار به توان 2 که بدست از ما بالا رفتگان که تحقیر ما را کرامت و فقر ما را برکت خود می دانند
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۵ ۰۲:۵۴شجاع 1 1

    اگر صددرصد هم اضافه کنید مظلومیت ما را جبران نخواهد کرد ما را به پوست پیازی فروخته اید انقلاب به اسم انقلاب محرومین بود اما عده ای ان را انقلاب مغلوبین کردند باشد شما بالا باشید و ما پایین و ملتمس دعا  ولی روز جزایی هست 
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۵ ۰۳:۳۷اعلی 6 2

    درود بر حاجی بابایی
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۵ ۰۷:۰۶معلم 1 4

    طوری مطلب می زنید که انگار ۲۰% به حقوق معلمان اضافه شده ولی این در حد یک پیشنهاد است که هرگز به آن عمل نخواهد شد چون بار مالی دارد! ولی برای سایر کارمندان با یک دستور (ابلاغ) عمل میشه برای آنان بار مالی ندارد و بودجه هم به اندازه کافی وجود داره!
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۵ ۰۷:۴۲محمدعلى 0 1

    بااسلام زااىنھمھ  لطف وبخشش  متشکرىم...................؟
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۵ ۰۸:۱۹عاشق معلم 0 4

    جناب آقای زاهدی: اگر خالصانه از معلم دفاع می کنی خدا خیرت بده ولی اگه خدای نکرده ....... خدا مارا هدایت کند .بهر حال کار از عمل برآید به سخنرانی نیست . 
    من نمی دانم اگر در کشور ما تعداد طلاق داره به اندازه ازدواج میشه  -و مشکل اعتیاد زیاده  -و یا تبعیض بیداد می کنه -"پارتی بازی وجود داره -کیفیت آموزشی  و درسی و مطالعه  رضایت بخش نیست و دهها مشکل دیگر ... آیا علت معلم است یا راه حل این مشکلات ؟. مسئولین جواب دهند .
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۵ ۰۸:۵۱دبیر 0 3

    بدبختمان کردند دریافتی بد تر میشه ........ ولی بهتر نمیشه ببین بعد ازین
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۵ ۰۸:۵۴رضا 0 3

    همین نماینده های مجلس بودن که عمدا وزیر بی کفایت رو انتخاب کردن.نجفی بخاطر یک رای که رییس مجلس اونو رو نکرد(دزدید) انتخاب نشد.این از مجلس ما 
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۵ ۰۸:۵۴محمد 0 2

    حرف مفد زدن راحت است ولی تاکی حرف منهای عمل
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۵ ۰۹:۲۴اکبر 5 0

    سلام درود خدا بر جناب آقای زاهدی که به فکر ما فقرا می باشد 
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۵ ۱۰:۰۹شاکی ام 0 3

    چرا حقوق معلم ها را تو بوق و کرنای میکنند تازه اقای فانی لطف کردند فرموش(فرمایش صدمن یه قاز) میکنند که میخوایم حقوق معلمان را اضافه کننیم به دور از چشم رسانه ها. حالا شما بگید که معنی این حرفش چیه به نظرم همون بگم بگمه با یه ترفند جدید.
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۵ ۱۰:۱۳محمد 0 5

    بزک نمربهارمیاد-خربزه باخیارمیاد/50درصدعامل سرنگونی شاهنشاه آریامهروبه تخت تاج نشستن آخوندهامعلمان بودندآری ازماست که برماست -معلمین: یک یاعلی دیگرلازم است
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۵ ۱۰:۱۷سعید 14 8

    ما شیعه هستیم وخود رو پیرو علی علیه السلام میدانیم . یک مجتهد جواب بده ایا گرفتن پول برای نصف روزهای سال که معلمها بیکار هستند حلال است یا نه . لطفا معلمهای گرامی که به علت داشتن دسترسی به اینترنت و فضای رسانه ای کشور منفی نزنند. تعداد منفی ها شما نشان حقانیت شما نیست نشانه قدرت رسانه ای و نفوذ شما در ارکان کشور است که اگه علی بود خانه نشین میشد ولی دست شما رو کوتاه می کرد
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۵ ۱۰:۲۳محمد 4 4

    یه حرفی بعد از مرگ سهزاب؟؟؟؟؟؟
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۵ ۱۰:۲۵moallem bikas 0 5

    جناب آقای زاهدی لطفاً دولت را مجبور کنید تا مجدداً لایحه خدمات کشوری را با نگرشی عدالتخواهانه بازنویسی کند وتمام دستگاه هارا به رعایت آن ملزم نماید تا فاجعه برابری حقوق یک معلم با مدرک فوق لیسانس بانگهبان با مدرک سیکل دستگاه های دیگر بلکه بیشتر پیش نیاید. تاکی معلم این جامعه به دنبال شغل دوم وحتی سوم باشد. مگر می شود با این وضعیت به دنبال  تحول بنیادین باشیم؟
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۵ ۱۱:۰۶ 0 4

    فاصله ایجاد شده با این ارقام قابل جبران نیست حتی اگر قابل جبران هم باشد شان وشخصیتی در جامعه برایش نمانده واین خیلی تاسف بار است
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۵ ۱۱:۲۰هاشمی 0 4

    از خدا بی خبران  امدند افزایش حقوق کارمندان دولت را امسال براساس تورم تعیینی خودشان 14% افزایش دادند اگر این عملکرد درست است که طبق نرخ تورم باشد چرا درسالهای گذشته در حق این قشر ظلم کردند بیایید افزایش سالهای قبل راهم طبق تورم ارزش یابی واصلاح نمایید لااقل اقدامات سال جدید ازاین بابت منطقی باشد  وخنده تحویل قشر بی پناه  ندهید 
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۵ ۱۱:۳۴ابراهیم 0 2

    آقای زاهدی اگه پیگیری کنی و نتیجه بده دستت درد نکنه. معلمان خیلی مظلومند . خیلی از مشکلات مملکت بدست معلمان حل میشه ولی مسئولین نمی دانند .
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۵ ۱۱:۳۹محمدازکاشمر 0 5

    نزدیک انتخابات شده باز رای می خواهندکه این حرفها رومیزنند
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۵ ۱۱:۴۴معلم سرشکسته جلوی خانواده 0 5

    سلام تازمانی که درجامعه ماتبعیض بین کارمندان وحقوق بگیران دولت می باشد افزایش چند درصدی حقوق مشکلی حل نمی کنه .می بایست به رفاه مردم توجه شود .دولت درزمینه های دیگه به حق وحقوق کارمندان وبازنشستگان وحقوق بگیران توجه کنه .امتیازاتی ازقبیل مسکن ،پرداخت وام های باضریب بهره 2تا4درصد وباپیروی کردن ازنظام کارکنان بانکهاوشرکت نفت ،اداره اطلاعات ،سپاه وغیرو ......درغیراین صورت باتوجه به تورم این افزایش ها عدالت وانصاف دربرندارد وفرزندان این مملکت  بی سوادومحتاج خواهند بودومعلمان هم به اندازه حقوقشان کارمی کنند./
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۵ ۱۲:۰۸حضرتی 2 8

    اینکه فرهنگیان از لحاظ اقتصا دی ضعیف و ناتوان شده اند بحثی نبست ولی اسیبی که به نسل بعدی از لحاظ دانش و فرهنگی وارد میشود  ؛ اهداف بلندشومی  دیده میشود که آن غیر قابل جبران است (کیا دنبال این اهداف هستند ؟ مهمه )
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۵ ۱۲:۳۹علی 0 4

    شاغلین رتبه بندی می شوند پس بازنشسته هایی که در سخت ترین شرایط زمان جنگ خدمت کردند وحقوقشان در حال حاظر از شاغلین وسایر ادارات خیلی کمتره چی
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۵ ۱۲:۴۲علی بازنشسته 0 5

    بیایید واقعا عمل کنید ازسخنرانی ووعده های سرخرمن دیگه سرخورده خسته شدیم تا کی ........
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۵ ۱۴:۱۷عباس 0 3

    سلام 
    بابا کدوم افزایش 14 درصدی که دولت برای همه کارکنانش اضافه کرده بود همان را هم برای ما اضافه کردند . چرا تو بوق و کرنا میکنید 
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۵ ۱۵:۳۳علی زنجانی 0 2

    راضی به زحمت نیستیم
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۵ ۱۷:۰۹فرهنگی با مدرک دکتری 0 11

    آقای زاهدی شما خودتون باعناوین استادیار معلم - دانشیارمعلم ...مخالفت کردید که مبادا شان هیات علمیهای دانشگاه پایین بیاد. مگه قرار نبود ۸۰ درصد هیات علمیها به ما حقوق بدن پس چی شد.?!!!!!!!
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۵ ۱۸:۵۰جوادرحیمی(راحم) 0 7

    زیر چرخ تبعیض
    
    ظلمی که می چکانداز چشم بیدمجنون 
    دردی پرازتفاوت ،اشکی غریب وپـــرخون؛
    
    نوع نگاه سرد و خاموش روزگـــــــارست
    جایی که فصل پاییز،زیباتر ازبهــــــارست
    
    برگرده ام نشسته لبخند تلخ تــــــــزویر
    بالا نشسته رنج و، شادی خمیده و پیـر
    
    ماکی شویم زیادی، گر رفته ایم زیــادت
    بحر خیال ما شد،سرچشمه ی سوادت
    
    ما ابــــر نو بهـــاریم ، تاکی چنین بباریم
    بی مزد و اجر و منت ،بیهوده گل بکـاریم
    
    برمسند ریاست تاکی دهی حقــــــــارت
    این جمع پرستاره،بس نیست این اسارت
    
    ما ، زیرچرخ تبعیض،له گشته ایم و رســوا
    تو،چوب ندبه دردست،فرمان دهی که برجا
    
    نایی نمانده درتن ، یک جرعه از کیــاست؟؟!!
    تدبیر،جان سپرده، درچنتــــه ی سیاست
    
    ما ،اصل اصل اصلیم ،ما ،میوه های فصلیم
    گویا،ز یادتان رفت ، معمارِ سبزِ نسلیم؟!
    
    من ،«راحمم »رحیمی فریاد درد نـــابم
    گرچه نمی پسندی ، همکیش ابر و آبم
    
    
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۵ ۱۸:۵۱یک معلم سر خورده 2 6

    حقوق کم است زیاد نشود زمینه انقلابی دیگر میشود نه اینکه این را من بگویم یا بخواهم تاریخ این مساله را گواه است( مظلوم حق خود را از ظالم خواهد گرفت )انهم فقط به علت تبعیض من معلم فکر نسل جوون رو میسازم پس مراقب افکار آیندگان باشید 
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۵ ۲۰:۱۶ببری ازگرمی 0 3

    آقای زاهدی به قران مجیدقسم پول ندارم به پزشک برم سه نفرازیک خانواده مریض هستیم جرات رفتن به پزشک راندارم ...مردن بهتراست
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۵ ۲۱:۰۹رحیم 0 1

    مگر پیامبر اسلام(ص)نفرموده اند قبل از اینکه عرق کارگر خشک شود مزدش را بدهید ،پس ای سیاستمداران مدعی اسلام من 8ماه است که بازنشسته شده ام ولی هیچ خبری از پاداشم نیست.خداوند انتقام مارا از شما بگیرد
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۵ ۲۱:۲۰سالار 0 1

    به خداوندی خدا قسم هم خودم وهم خانمم نیاز به عمل داریم بدلیل نداری ومحیا نبودن شرایط مالیم عین شمع که میسوزد ودرانتظار اتمام وپایان کارش هست نشستیم ودرانتظار مرگ تدریچی هستیم همکاران محترم بدانید لیاقت میخواهد به فکر قشری بودن که سرنوشت مملکت بدست انها ورق میخورد  تنها چیزی که دراین مدت زمان اعتراض نصیب معلمان شد رسوایی دربین مردم بود تنها خودمان میدانستیم که که چی هستیم خودمان بادست خودمان کاری کردیم که اندک حیثیتی که داشتیم برباد بدیم زیادبه وعده های سرخرمن توجه نکنید ودلخوش نباشید هروقت به مطالبی ازمعلم رانگاه میکنم بیشتر ازقبل ازخودم وشغلم بدم میاید فانی رانگاه کردید با اقای هاشمی وزریر بهداشت مقایسه کنید شخصیتشان را اینگاردنیا برایش بدهکار هست لیاقت میخواهد که ندارد همه بشنید سرجایتان لطفا که اینا این کاره نیستند تنها کاری که لازم هست بکنید سفارش به فرزندانتان هست که دورشغل معلمی خط بکشند
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۵ ۲۱:۵۲ 0 1

    سلام شمایی که معلم هایی را که 6یا8 ساعت فعالیت آزاد در هفته دارند رامازاد می دانید آیا خبر دارید که اینها کلیه برنامه های پرورشی رااعم ازبرنامه ریزی واجرا وارسال گزارش را انجام میدهند ودر آخر هم باید رتبه 800در حکمشان باشد 
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۶ ۰۰:۳۴محسنی 0 2

    ظلم فاحش  14درصد جرا
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۶ ۰۱:۴۲فرهنگی با مدرک دکتری فقر 0 1

    و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون . صدق الله العلی العظیم 
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۶ ۱۲:۰۵محمد 0 2

    بزک نمیر بهار........نه پاییزمییادخیار چمر مییاد
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۶ ۱۷:۰۲معلم 0 2

    چرا موقع تصویب بودجه یادتون نمیفته
    
    آه فراموش کردم نزدیک انتخاباتیم..........
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۶ ۲۰:۵۲ سبحان 0 0

    *خواهش می کنم مارولقمه دهن هرکس وناکس نکنید.
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۷ ۱۰:۳۴بیچاره ای دیگر 0 3

    شما همیشه دنبال کسانی هستید که ساکت باشند و حرف نزنند یک بی عرضه مثل فانی که اسم وزیر را یدک می کشد . اگر شخص دیگری بود که بتوانست برای معلمان کاری کند سریع با هر بهانه ای که شده او را استیضاح می کردید. شما بهتر است نگاهی به افزایش حقوق سازمان های دیگر هم بیندازید و بگویید ..... حقوق معلمان در حد حرف اضافه می شود سریع  اجناس بازار سر به فلک می کشند تا مبادا معلمان بتوانند ریالی برای خود کنار بگذارند . برو بابا حقوق 12.6 افزایش یافت می گید 14 درصد . جنس 40 درصد افزایش پیدا کرده بدون هیچ نظارتی ولی از حقوق و افزایش حقوق خبری نیست . برید یه فکر درست حسابی کنید معلمان که احمق نیستند . می دانند دوباری دارید دروغ می گویید و فقط به خاطر نزدیکی به انتخابات و تبلیغ برای خودتان است .
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۷ ۱۲:۵۷هادی 0 5

    همکازان محترم شاغل توجه کنند که مشکلات اصلی بعد از بازنشستگیه  بیکاری بچه ها /هزینه سرسام آورازدواجشان / هزینه های دانشگاه /هزینه های سنگین درمانی و........ مطمین باشید پاداش اخر خدمت توی یک جلسه کوچک تمام میشه  و...... امیدواریم مسئولین متوجه عواقب بی توجهی نسبت معلمان باشند. 
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۷ ۱۳:۱۷شیب 0 7

    و این چنین می شود که معلم حوصله تدریس واقعی را ندارد و شاید سیاست همین باشد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟
    
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۷ ۱۴:۴۵یک بازنشسته 0 1

    اقای زاهدی امیدوارم تمام این نظرات رو خونده باشید وجواب رو ونسبت اعتماد معلمان به خودتان را متوجه شده باشید برادر من مگه مجبورید الکی حرف بزنید والله خسته شدیم از این همه دروغ والکی حرف زدن واین تیتر های درشت با این حرف ها واین تیترها سری به بازار بزنید ببینید چه اتفاقی افتاده وقتی کاری نمیکنید وقتی فقط درحد حرفه پس نگویید چون ارامش بازار رو بهم میریزید وقیمت ها هی بالا میره بخدا ما گوشمان پره از این وعده وعید ها اما بازار ساده لوح باور میکند خواهشا نگویید
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۷ ۱۷:۴۰هادی 0 1

    دست همه آقایان  برای تخریب وجهه معلم تو یک کاسه است صدا وسیما مدام روی مطالبات وحقوق معلمین مانور میده وبقیه کارمندان رونمیبینن
    
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۷ ۱۹:۰۱ 0 0

    درود  بر احمدی نژاد وحاج بابایی ما در دوران احمدی نژاد در رفاه کامل بودیم اما اکنون به زیر خط فقر افتاده ایم 
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۷ ۲۳:۰۴ 0 1

    بزرگترین ظلم را مجلس درحق معلمان با عدم رای به نجفی کرد.چرا یک وزیر ضعیف قالب ما کردید اقای زاهدی شما هم دلت برای معلمان نسوخته  نزدیک انتخاباته بفکر رای معلمانی
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۸ ۰۱:۰۳vqa jaki ['v 0 1

    امیدان میرود مسولین متوجه عواقب بی توجهی نسبت به معلمان باشند       ....................    .....................                      ............................
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۸ ۰۹:۲۹ 0 0

    آقای نوبخت ظلم تا به کی؟ تقسیم پولها با شماست ؟رئیس جمهور محترم حرف شما را قبول می کند.
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۸ ۱۱:۳۴فرهنگی 0 1

    همین هفته گذشته روز زن بود اگر دولت میخواهد تبعیض حقوق کارکنانش را متوجه شود برود ببیند دستگاههای اداری دیگرش غیر از اموزش و پرورش هر کدام چقدر به عنوان پاداش روز زن به کارمندانشان داده اند. ایا معلمان همسر ندارند ؟
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۹ ۰۴:۰۵کسی که حرف باباشو اجرا کرد و معلم شد. 0 2

    25 سال پیش بابام که بی سواد بود و در شهرداری کار می کرد به بچه هاش میگفت بچه ها اگر می خواهید آینده خوبی داشته باشید،پول دار باشید،درس بخوانید ومعلم بشوید،چون هم شغل انبیا است هم حقوق خوبی داره،آخی من بدبخت،گول حرف هاشو خوردم و با مدرک دکترا معلم شدم، ای دریغا... ای دریغا...ولی تو این مدت یک تجربه خوب یادگرفتم و حالا به بچه هام و همه شاگردانم میگویم ای عزیزان اگر می خواهید آینده خوبی داشته باشید،پول دار باشید،درس نخوانید وبه هیچ عنوان معلم نشوید،جرا که معلمی شغل انبیا ست ولی حقوقش کمتر از نگهبانی افغانیا ست ..... 
    چرا همیشه نزدیک انتخابات که میشه            حقوق معلم بحث میدان ها میشه
    از اینکه کمی مزاح واقعی کردم پوزش میطلبم.
    ولی بخدا تو خانواده ما کسی که فقط تا پنجم درس خوانده و از نظر بقیه افراد خانواده خنگترین فرد بوده وحالا در یکی از ارگانهای دولتی نگهبانی میکنه حقوقش پانصدهزار تومان از من معلم با مدرک دکترا بیشتره...البته نوش جون خودش وخانواده اش ، چون او خنگ نبود... عاقل بود که درس نخوند.
                                

نظر شما