شناسهٔ خبر: 88924 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

چه کسی در جمع به کی‌روش فحاشی کرد؟

کی روش 43 برخورد ناگهانی کارلوس کی‌روش با عباس ترابیان مسوول کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال، حکایت از دو قطبی عجیبی دارد که ممکن است به معنای پایان کار سرمربی تیم‌ملی در ایران باشد.

به گزارش نماینده به نقل از "ورزش سه"، کی‌روش که از اتفاقات رخ داده در فدارسیون فوتبال و ایجاد تیمی که با او همدل نیست عاصی شده و قصد ترک ایران را دارد، در گفت‌وگو با خبرنگاران از کلمه ای استفاده کرد که به گفته او، ترابیان از آن در جلسات خطاب به کی‌روش استفاده کرده است. کلمه ای که اگر بخواهیم آن را کاملا مودبانه ترجمه کنیم به واژه «مردک» می‌ رسیم.

ترابیان که می‌ شود او را بانی حضور سرمربی پرتغالی در ایران خواند، اولین سرپرست تیم‌ملی از زمان حضور کی‌روش در ایران است اما پس از یک و نیم سال این دو با هم دچار اختلاف شدیدی شدند و ترابیان به درخواست کی‌روش از مجموعه تیم‌ملی خارج شد. او در گفت‌وگوهایی به انتقاد از روش و رفتار سرمربی تیم‌ملی پرداخته و بنابراین در ذهن کارلوس کی‌روش چهره یک دشمن قسم خورده را دارد.

در ذهن کی‌روش ترابیان در ردیف افرادی مثل علیرضا اسدی دبیرکل فدراسیون فوتبال است که سرمربی تیم‌ملی عقیده دارد باعث کارشکنی هایی در آینده خواهند شد. از این رو بخشی از مذاکره امروز کی‌روش و کفاشیان در مورد خواسته های سرمربی تیم‌ملی از فدراسیون بوده است. آنچه که کی‌روش می‌ خواهد استقلال کامل در امور تیم‌ملی و عدم دخالت افرادی مثل دبیرکل فدراسیون است. این شرطی است که ادامه حضور کی‌روش در ایران را دشوار می‌کند، چراکه علی الوصول امور تیم‌ملی نمی‌ تواند از زیردست مرد اول اجرایی فدراسیون رد نشود.

در حال حاضر خبرنگاران در مقابل فدراسیون در انتظار حضور علی کفاشیان هستند تا نتیجه جلسه را از وی سوال کنند.

نظر شما