شناسهٔ خبر: 88430 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ

صدور کارت هوشمند درمان از امسال

کارت درمان 43 مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: در سال ۹۴ طرح تحول نظام بیمه‌ای در تمام ابعاد در کشور اجرا می‌شود.

به گزارش نماینده به نقل از فارس، سید تقی نوربخش درباره اولویت‌های سال ۹۴ سازمان تأمین اجتماعی گفت: با توجه به این که تامین اجتماعی یک سازمان بیمه‌ای است بنابراین مدیریت منابع و مصارف یکی از محورهای اصلی مدیریت عنوان می‌شود.

وی ادامه داد: ICT و سیستم فناوری اطلاعات سازمان تأمین اجتماعی نیز در اولویت نخست برای بهره‌برداری قرار دارد.

نوربخش به کارت‌های هوشمند درمان اشاره کرد و گفت: قطعاً در سال ۹۴ کارت‌های هوشمند درمان جایگزین دفترچه‌های درمانی می‌شود و با این اقدام علاوه بر یک سیستم IT ایمنی می‌توانیم منابع و مصارف را کنترل کنیم و زیر ساخت‌های لازم نیز ایجاد شده است.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: این سازمان پنجمین دیتا سنتر اصلی کشور را دارد که بخشی از آن راه‌اندازی شده و بخشی دیگر نیز در حال راه‌اندازی است و زیر ساخت‌های سخت‌افزاری آن تامین و نرم‌افزاری نیز به زودی تامین می‌شوند.

وی تاکید کرد: به طور کل در سال ۹۴ طرح تحول نظام بیمه‌ای در تمام ابعاد در کشور اجرا می‌شود.

نوربخش خاطر نشان کرد: با توجه به این که بودجه سازمان تأمین اجتماعی کشور ۵۹ هزار میلیارد تومان است ضرورت دارد منابع و مصارف مدیریت شود و طرح تحول نظام بیمه‌ای می‌تواند بسیار در بعد منابع تاثیرگذار باشد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی درباره پرداخت بدهی دولت به این سازمان اظهار داشت: دولت نیز امید است با رونق اقتصادی در سال ۹۴ مساعدت بیشتری را با سازمان تامین اجتماعی انجام دهد.

نظر شما