شناسهٔ خبر: 88217 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

هدایای ویژه کی‌روش برای قلعه‌نویی!

کی روش 43

به گزارش نماینده به نقل از بانک ورزش، اردوی اروپایی تیم ملی فوتبال ایران باز هم برای باشگاه‌ها با دردسر همراه بود. خسرو حیدری و احسان حاج صفی دو بازیکنی هستند که با مصدومیت به تیم‌هایشان برگشتند. دو بازیکن تاثیرگذاری که نقش زیادی در موفقیت‌های تیم‌شان دارند.
حاج صفی از میانه راه اردوی اروپایی به اصفهان برگشت تا تحت مداوا قرار بگیرد اما خبری از خسرو حیدری نشد. البته بازیکن تاثیرگذار استقلال توپ را از زمین کی‌روش دفع و اعلام کرد از قبل مصدوم بوده و نرسیدن به بازی مقابل فولاد، ارتباطی به حضورش در اردوی تیم ملی ندارد!
گفته می‌شود او هم مانند دیگر بازیکنان به خاطر رابطه‌ای که با کی‌روش دارد، چنین حرفی به زبان آورده است تا مبادا سرمربی تیم ملی از او دلخور شود.
حالا اگر صحبت‌های خسرو حیدری حقیقت داشته باشد، این سوال پیش می‌آید که چرا خسرو حیدری مصدوم باید به اردوی تیم ملی دعوت شود که چنین خسارتی به تیم باشگاهی او وارد شود؟
استقلال حالا باید بدون مدافع ملی پوشش به مصاف فولاد خوزستان قدرتمند برود. احتمالا قلعه‌نویی در صورت نتیجه نگرفتن، در این خصوص حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

البته این اولین بار نیست که سرمربی استقلال از بازیکن دادن به تیم ملی ضربه می خورد. اگر بازیکنش را هم برای بازی های نه چندان مهم هم در اختیار تیم ملی قرار ندهد، باز هم متهم خواهد شد. گویا این بازی برای سرمربی استقلال دو سر باخت است!

نظر شما