شناسهٔ خبر: 88131 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

مهرداد بذرپاش:

ملت بزرگ و قدرت بزرگ ایران فقط توافق خوب می‌خواهد/پذیرفتن الزاماتی بدون در نظر گرفتن ملاحظات و مسیر قانونی از تیم مذاکره‌کننده بعید است

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: بیانیه اگر سیاسی و غیرالزام‌آور باشد جای نگرانی نیست ولی اگر الزام و تعهدی را برای ایران درست کند، از تجربه تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای بعید است که الزاماتی را بپذیرند بدون در نظر گرفتن ملاحظات و مسیر قانونی آن.

به گزارش نماینده به نقل از فارس مهرداد بذرپاش عضو هیأت رئیسه مجلس  با اشاره به روند مذاکرات هسته‌ای و مباحث مطرح شده در لوزان و اینکه قرار است در پایان این دور از مذاکرات یک بیانیه‌ مطبوعاتی صادر شود، گفت: ایران یک ملت بزرگ با یک قدرت بزرگ است. ملت بزرگ و قدرت بزرگ فقط توافق خوب می‌خواهد.

وی در توصیف توافق خوب گفت: توافق خوب یعنی لغو همه تحریم‌ها و نه تعلیق و حفظ ساختار هسته‌ای کشور در همه ابعاد.

بذرپاش خطاب به تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان تصریح کرد: موازنه قدرت در ابعاد مختلف به نفع ایران است در این موضوع شک نکنید. با این پشتوانه می‌توان یک توافق خوب را دنبال کرد.

عضو هیأت رئیسه مجلس در خصوص بیانیه‌ای که قرار است خروجی مذاکرات چند روز اخیر باشد، گفت: بیانیه اگر سیاسی و غیرالزام‌آور باشد جای نگرانی نیست ولی اگر الزام و تعهدی را برای ایران درست کند، از تجربه تیم مذاکره کننده هسته‌ای بعید است که الزاماتی را بپذیرند بدون در نظر گرفتن ملاحظات و مسیر قانونی آن.

نظر شما