شناسهٔ خبر: 87768 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ

عربستان بذر سرکوب طایفه‌ای در بحرین را کاشت

فعال سیاسی بحرینی تاکید کرد که رژیم سعودی بذر سرکوب طایفه‌ای در بحرین را کاشته است.

به گزارش نماینده فعال سیاسی بحرینی در گفت‌‌وگو با فارس تاکید کرد که بحرین به میدان آموزش و تمرین سرکوب طایفه‌ای به خواست عربستان سعودی تبدیل شده است.

الموسوی در این خصوص افزود: کمک گرفتن رژیم آل خلیفه از نیروهای نظامی خارجی برای سرکوب مردم سیاستی است که رژیم سعودی همواره بر آن تکیه داشته و این بدین معنی است که قبضه امنیت در بحرین در دست بیگانگان و نه بحرینی‌هاست.

این فعال سیاسی بحرینی گفت: طرح دخالت بیگانگان در بحرین که توسط رژیم آل خلیفه به اجرا گذاشته شد، طرحی سعودی است و این عربستان سعودی بود که بذر سرکوب طایفه‌ای را در بحرین کاشت و از این حیث رژیم آل خلیفه تمام انواع تبعیض‌های طایفه‌ای را در کشور به اجرا می‌گذارد.

الموسوی با بیان اینکه نظامیان اشغالگر سعودی انواع سرکوب‌های تروریستی را علیه ملت بحرین اجرا می‌کنند، از وجود کارشناسان امنیتی صهیونیستی در بحرین خبر داد و تاکید کرد که اوضاع امنیتی در این کشور به دلیل افزایش سرکوب‌ها و بازداشت‌ها و ممانعت از ورود به داخل کشور رو به تشدید است.

الموسوی گفت: مردم بحرین فعالیت‌های مسالمت آمیز خود را ادامه می‌دهند و راهپیمایی‌های اعتراض آمیز پیام مردم بحرین به نظام و حامیان آن است.

برچسب‌ها:

نظر شما