شناسهٔ خبر: 87200 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین

وکیل آزاده نامداری:

موکلم در قبال گرفتن حق طلاق از شکایتش درباره‌ی ضرب و شتم خانگی صرف نظر کرد

آزاده نامداری

به گزارش نماینده به نقل از خبر آنلاین حسن آقاخانی، وکیل آزاده نامداری، مجری صاحب‌نام تلویزیون ایران که این روزها عکس خشونت‌دیده با چشم کبودش در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی به وفور دیده می‌شود، همچنین درباره‌ی تکذیبیه فرزاد حسنی، مجری دیگر تلویزیون و همسر سابق خانم نامداری، می‌گوید: متاسفانه موکل من بارها با خشونت خانگی رو به رو بوده و یک بار نیز کار او به بیمارستان کشیده شده است. یک بار نیز آقای حسنی او را چند روز در خانه حبس کرده و در را به رویش قفل کرده بوده و موبایلش را شکسته بوده است. اما خانم نامداری به قصد «آبروداری» سکوت کرده بود.

آقاخانی با بیان این که یکی از دفعات ضرب و شتم خانگی کار به پلیس و دادسرا کشیده، تصریح می‌کند: در آن جا فرزاد حسنی با عجز و لابه از موکلم رضایت خواست و در قبال گرفتن حق طلاق، او حاضر شد به زندگی مشترک برگردد. در یک فقره شکایت دیگر نیز که به توهین و افترا مربوط می‌شود، پرونده همچنان مفتوح است و اکنون آقای حسنی به قید کفالت آزاد است.

وکیل آزاده نامداری درباره‌ی حذف عکس و توضیح او از حساب اینستاگرامش می‌گوید: به پیشنهاد همکاران و دوستان خانم نامداری که خیرخواهانه می‌خواستند جلو بدگویی‌های طرف مقابل علیه او را بگیرند، آن عکس حذف شد.

نظرات مخاطبان 0 2

  • ۱۳۹۴-۰۱-۰۵ ۱۷:۳۶ 0 1

    راست میگن دروغگو کم حافظه میشه حاجی اول هماهنگ میکردید تا اینجوری سوتی ندی شما میگی "موکلم در قبال گرفتن حق طلاق از شکایتش صرف نظر کرد"  اما خودش قبل شما ادعا کرده "به لطف پدرم من حق طلاق داشتم"
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۰۵ ۲۰:۲۶:) 0 1

    وكلا كارشون به حق جلوه دادن موكلشونه...چه قاتل چه مقتول!
    مهم نظر دادگاست!
                                

نظر شما