شناسهٔ خبر: 86721 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

احمدی نژاد در دیدار موسس سازمان ضد صهیونیستی تریبوکا؛

ظرف چند سال آینده در ایران و سایر نقاط جهان اتفاقات مهمی رخ می دهد

احمدی نژاد و رهبر وحدت تمدن آفریقا من به شما اطمینان می دهم که نظر مردم ایران نسبت به استکبار جهانی و صهیونیسم تغییری نکرده و مردم همان مسیر شما را دارند، نه فقط در ایران بلکه در سایر نقاط جهان ظرف چند سال آینده اتفاقات مهمی رخ خواهد داد.

به گزارش نماینده به نقل از پایگاه اطلاع رسانی احمدی نژاد، صبح روز چهارشنبه کمی سبا(kemi seba) رهبر جریان وحدت تمدن آفریقا به همراه نادر طالب زاده با رئیس جمهور سابق دیدار و گفتگو کرد.

محمود احمدی نژاد در این دیدار دقایقی سخن گفت که متن سخنان وی در ادامه می آید:

ابتدا باید عرض کنم از ملاقات شما بسیار خوشحال و در تمام سخنان شما شریک هستم. قصد دارم دو نکته کوتاه که در اصل تکرار نکات شماست عنوان کنم.

اول: باید بدانیم با چه شرایطی روبرو هستیم. یعنی اینکه ابتدا یک دریافت دقیق از شرایط امروز جهان داشته باشیم. اگر بخواهم بطور دقیق تعریف کنم باید بگویم یک گروهی است که ۴۰۰ سال جهان را اداره می کند که من اسم این را صهیونیسم جهانی می گذارم که در پشت صحنه هستند.

اینگونه نیست که بگوییم رهبران در آفریقا عروسک خیمه شب بازی هستند بلکه در اروپا و حتی خود آمریکا هم این مساله صادق است و در اصل تصمیم گیران افراد دیگری می باشند. حتی اگر فکر کنیم تصمیم گیر اوباماست هم اشتباه کرده ایم.

آن گروه حاکم پول، رسانه و نهادهای مختلف مالی و سیاسی را در اختیار دارد و از طریق این موارد احزاب و رهبران جهان را مدیریت می کند. خیلی اوقات فکر می کنم که چرا مکررا ادعا می شود که دموکراسی بدون حزب امکان پذیر نیست؟ پاسخ روشن است، اداره کردن یک حزب بسیار راحت تر از مردم است. پس باید توجه کرد که با چه کسانی مواجه هستیم.

دوم: حال می خواهیم چه کنیم؟ باید در سطح دشمن برنامه ریزی و به همان نسبت خود را تجهیز کنیم. معتقدم مهمتر از تجهیزات و تجمعات باید خود را بصورت تئوریک تقویت کنیم چرا که وقتی دم از عدم مقبولیت نظام موجود زده می شود بلافاصله احتیاج به یک جایگزین احساس می شود و اگر جایگزین مناسب نباشد خود مبارزه هم بی ارزش می شود. این جایگزین چیست؟
اگر جایگزین مطرح شده توسط ما نیز بوی قبیله گرایی، قدرت طلبی و ضدیت با مردم بدهد هم جایی نخواهد داشت. این تئوری زمانی موفق می شود که همه مردم عالم را در بر بگیرد. یعنی سخنی بیان شود که همه با آن احساس آشنایی کرده و خود را در آن شریک بدانند.

بنظرم چیزی جز ارزشهای فطری بشر قابلیت این جامعیت را نداشته باشد و هرگاه ما مدافع حقوق همه انسان ها باشیم بر این مبنا عمل کرده ایم. امروزه کل دنیا را ده هزار نفر اداره می کنند و این بدان معناست که هفت میلیارد نفر تحت سلطه هستند و دقیقا باید به فکر اینها بود. اساسا برگ برنده ما در جهان همین مساله است و اگر از این مبنا کوتاه بیاییم قطعا شکست خورده ایم، پس هرکس در جایگاه خود باید در این افق اقدام کند.

اگر در این سطح بیاییم حرف برای گفتن زیاد است و مردم نیز آن را می شنوند و عکس العمل مثبت نشان می دهند و البته لازمه آن گردهم آمدن زیر یک پرچم می باشد و آنجاست که همبستگی جهانی صورت می پذیرد. البته این بدان معنا نیست که اگر بشود در کشوری یک فرد انقلابی به قدرت برسد کاری صورت ندهیم بلکه این اقدامات در سطح عملیاتی است.
من قصد ندارم وارد نقد وضع موجود بشوم اما معتقدم که شرایط به سرعت در حال عوض شدن است و تحولات جهان به سمت مثبت حرکت می کند. باید توجه داشت که ابتدا به خدا تکیه کنیم و سپس به نیروی خودمان. استقرار عدالت، برادری و توحید در حال رخ دادن است و ممکن است برخی حتی در ایران جا بمانند.

من به شما اطمینان می دهم که نظر مردم ایران نسبت به استکبار جهانی و صهیونیسم تغییری نکرده و مردم همان مسیر شما را دارند، نه فقط در ایران بلکه در سایر نقاط جهان ظرف چند سال آینده اتفاقات مهمی رخ خواهد داد.

امروزه شرایط دنیا بدتر از زمان دوقطبی شده است چرا که کسی جرات ندارد علیه مونوپل آمریکا حرفی بزند و آنها سرمست قدرت هستند. اما بزودی مردان و زنانی بپا خواهند خواست و وقتی تاریکی هست یک جرقه کار را تمام خواهد کرد.

ممکن است در حال حاضر بسیار صدای ما را نشنوند، البته رسانه ها نمی شنوند اما من معتقدم یک رسانه استثنایی وجود دارد که می شنود و آن رسانه الهی، دل هاست. امواجی که از اندیشه و قلب ها ساطع می شود عالم را فرا می گیرد. به همین خاطر همه جا مردم با شما آشنا هستند و حتی در بین دشمنانتان محبوب هستید، چرا که خبرنگاری که می آید و شما را به چالش می کشد یک کارمند است و باید براساس سیاست های کارفرمایش عمل کند اما دلش با شماست.

ما باید در راه دفاع از حقوق ملت ها خیلی محکم و قاطع باشیم. ان شاالله با قدرت به سازمان ملل بازمی گردیم، البته ممکن است این جسم نباشد اما این فرهنگ و اندیشه می آید و جهان به این سمت می رود، خدا نیز بسیار مهربان است و همه را دوست دارد. امیدوارم صهیونیست ها هم سر عقل بیایند و آدم شوند اما اگر اصرار بورزند بالاخره خداوند قیچی هم دارد.
بنده به عنوان کوچکترین فرد در خدمت شما و آقای طالب زاده عزیز که زندگی اش را وقف این ارزش های الهی کرده است هستم. فقط باید با هم مرتبط باشیم و قدم هایمان را برای خدا برداریم، بدانید هر قدم برای خدا هزاران قدم است.

نظر شما