شناسهٔ خبر: 86488 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

گزارشی از فعالیت های نماینده اراک در تعطیلات اسفندماه

محمدحسن آصفری/2 آخرین دوره سرکشی نمایندگان به حوزه های انتخابیه دراسفند ماه با تعطیلی جلسات علنی مجلس از روز شنبه 16اسفندآغاز وتا ۲2 همین ماه ادامه داشت.

به گزارش نماینده، نمایندگان خانه ملت هفته گذشته عازم حوزه های انتخابیه شان شدند تا از نزدیک در روند مسائل و مشکلات مردم و نیز روند رسیدگی به پروژه های استانی. قرار بگیرند. در همین راستا پایگاه خبری- تحلیلی نماینده، گزارشی از عملکرد نمایندگان مردم، در حوزه انتخابیه خود را ارئه می‌ کند.

به گزارش نماینده، اهم فعالیت‌های محمدحسن آصفری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی درمجلس شورای اسلامی در حوزه‌انتخابیه اراک و کمیجان به شرح ذیل است؛

سركشي از روستاهاي بخش قره كهريز باحضور مديران شهرستاني و استاني و حضور در روستاهاي بان، عقيل آباد ، گوار ، چشمه پهن و بررسي و حل مشكلات اين روستاها؛

آصفري درباره این بازدید گفت:  مقرر شد تا در راستاي تأمين بخشي از آب كشاورزي و همچنين ترميم جاده هاي روستايي و اصلاح و الحاق طرح هادي اقداماتي صورت پذيرد.

وی در ادامه افزود: به منظور تعريض جاده هاي بخش قره كهريز در سال گذشته مبلغ 2 ميليارد تومان اعتبار تخصيص داده شده تا گرهي كوچك از مشكلات عزيزان اين منطقه باز شود.

محمد حسن آصفري در ادامه از استانداري و فرمانداري درخواست كرد تا براي حل مشكلات روستاهاي اين منطقه پيگيريهاي لازم را به عمل آورند ، او همچنين از صنايع و معادن نيز خواست تا با پرداخت سهم خود در زمينه عمران و آباداني اين مناطق همكاري و مساعدت حداكثري را بعمل آورند.

نماينده مردم در خانه ملت در ادامه از يك واحد توليدي گوني بافي واقع در روستاي چشمه پهن بازديد و از نزديك در جريان و روند توليد اين كارخانه توليدي سنگين بافت قرار گرفت و ابراز خرسندي كرد.

برگزاری جلسات مكرر در ارتباط با بررسي و حل مشكلات حوزه انتخابيه كه به شرح ذيل مي باشد:

جلسه با حضور وزير صنعت معدن و تجارت به منظور حل مشكلات توليد كنندگان الياف به منظور قيمت مواد توليدي پتروشيمي ها كه نياز اين كاخانه ها مي باشد.

جلسه با معاون وزير و مدير عامل شكت مخابرات كل كشور در حهت بررسي مشكلات مخابرات و تلفن هاي ثابت روستايي.

جلسه با سرپرست استانداري مركزي به منظور بررسي مسائل حوزه هاي اراك ، كميجان و خنداب

ملاقات مردمي در دفتر كار در شهر اراك و صدور دستورات لازم به منظور حل مشكلات مردم و ملاقات كنندگان

جلسه با حضرت آيت ا... دري نجف آبادي نماينده محترم و معزز ولي فقيه در استان

جلسه با توليد كنندگان و صنعتگران در اراك

بازديد از تعدادي از پروژه هاي عمراني و در حال ساخت اراك و پيگيري علل و عوامل و مشكلات بر سر راه پيشرفت پروژه ها

سخنراني در جمع طلاب خارجي كشورهاي آسيايي ، آفريقايي و اروپايي  در جامعه المصطفي قم

اصفری گزارش

اصفری گزارش

آصفری.گزارش

نظر شما