شناسهٔ خبر: 86471 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

ایران مسیر ترانزیت مواد مخدر به اروپا را رها کند

اسدالهی43 نماینده تربت جام با اشاره به هزینه‌های مادی و انسانی بسیاری که ایران در مبارزه با مواد مخدر متحمل شده است، گفت: پیشنهاد می‌کنم مسیر انتقال مواد مخدر به اروپا را رها کنیم تا خود در کشورهایشان به مبارزه با آن بپردازند.

به گزارش نماینده به نقل از فارس، غلامرضا اسداللهی نماینده مردم تربت جام در مجلس شورای اسلامی امروز (دوشنبه) در تذکری شفاهی در جلسه علنی مجلس اظهار داشت: متأسفیم برای مجامع حقوق بشری که از مضامین بلند حقوق بشری استفاده سیاسی و ابزاری می‌کنند.

وی افزود: آنها متأسفانه چشم خود را بر اقدامات کشورهای همپیمان خود می‌بندند و بخش اعظمی از گزارش اخیر حقوق بشری درباره ایران راجع به محکومان مواد مخدر است و باید کشورهای اروپایی از ما تشکر کنند، چراکه خط سیر مواد مخدر به اروپا از ایران می‌گذرد و ما بر مبنای تکالیف شرعی و انسانی خود مبارزه همه جانبه‌ای را آغاز کرده‌ایم.

اسداللهی گفت: این مبارزه هزینه‌های انسانی و مادی زیادی برای ما داشته است و متأسفانه امروز کشورهای اروپایی این حقایق را نمی‌بینند، از این رو پیشنهاد می‌کنم که ما مسیر مواد مخدر را رها کنیم، و کشورهای اروپایی خود با آن مبارزه کنند.

نظر شما