شناسهٔ خبر: 86467 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

کامران مطرح کرد:

اقتصاد مقاومتی مظلوم است

کامران43 اقتصاد مقاومتی مظلوم است، بنده از طرف مجلس ناظر بر سفرهای خارجی هستم، گفتم برای بررسی اموال بابک زنجانی که گروه به سوئیس اعزام می‌شود نمایندگانی نیز از دیوان محاسبات کشور در این سفر بروند تا گزارشی برای ما تهیه کنند، اما اینگونه نشد.

به گزارش نماینده به نقل از فارس، حسن کامران دستجردی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در صحن علنی پیش از ظهر امروز (دوشنبه) در نطق میان دستور خود اظهار داشت:‌ ۴۷ نماینده کنگره آمریکا جیره‌خور تروریست‌ها و منافقان هستند.

وی افزود: اسامی ۴۷ نماینده کنگره آمریکا را که از ضدانقلاب‌ها حق و حقوق می‌گیرند معرفی می‌کنم.

نماینده اصفهان خاطرنشان کرد: دشمنان در مذاکرات کم آوردند و رو آورده‌اند به مطرح کردن مباحث مذکور، البته در مذاکرات نباید فکر کرد که مذاکره به تولید کمک می‌کند، مقام معظم رهبری فرمودند مذاکرات را به اینگونه مسائل گره نزنید، بنابراین باید روی پای خود بایستید.

کامران تصریح کرد: کشور عربستان که خادم نامیده می‌شود باید نام خود را عوض کند و پیشنهاد می‌دهم جهان اسلام خود بر کعبه مدیریت کند.

وی با اشاره به مشکلات رودخانه زاینده‌رود گفت: عمر رودخانه زاینده‌رود از زمان صفویه ۳۰۰ سال است، شیخ بهایی به صورت آمایشی فکر می‌کرد اگر برای محیط زیست و آب و کشاورز دل می‌سوزنیم باید پمپاژهای غیرمجاز را حذف کنیم، نمی‌شود حقی از حق‌آبه‌دار ضایع کرد، از وزرای نیرو و صنایع در این زمینه سوال کردم که آنها در پاسخ گفتند این موضوعات به ما ارتباطی ندارد حداقل شورای عالی آب به کشاورزان خسارت بدهد، باید توجه داشت اکو سیستم منطقه به هم خورده است.

نماینده اصفهان با بیان اینکه حق‌آبه زیاده‌خواهی نیست، ادامه داد: باید با مسائل کارشناسی برخورد کرد، اصفهان پذیرای همه استان‌های کشور است، باید به حوزه‌های آبریز در تمام مناطق کشور توجه شود.

کامران همچنین اضافه کرد: اقتصاد مقاومتی مظلوم است، بنده از طرف مجلس ناظر بر سفرهای خارجی هستم، گفتم برای بررسی اموال بابک زنجانی که گروه به سوئیس اعزام می‌شود نمایندگانی نیز از دیوان محاسبات کشور در این سفر بروند تا گزارشی برای ما تهیه کنند، اما اینگونه نشد.

نظر شما