شناسهٔ خبر: 86358 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

سخنان یونسی سنخیتی با عقل و جایگاه وی ندارد

اقامحمدی43 نماینده مردم خرم آباد در مجلس با اشاره به سخنان یونسی در همایش «ایران: نام، مردم، سرزمین» گفت: سخنان بی‌ملاحظه دستیار ویژه رئیس‌ جمهور در همایشی که معماران آن سکولارهای بی‌هویت بودند، سنخیتی با عقل و جایگاه وی ندارد.

به گزارش نماینده به نقل از فارس، ابراهیم آقامحمدی نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در نطق میان‌ دستور خود در صحن علنی با انتقاد از قالب و محتوای بودجه 94 اظهار داشت: اتکا به بودجه نفتی مشکلاتی را در این بودجه ایجاد کرده‌ و متأسفانه هیچ قدمی برای کم کردن فاصله بین فقیر و غنی برنداشته است.

وی افزود: دولت‌ها تاکنون هیچ فکر جدیدی برای توسعه لرستان نداشته و دولت فعلی نیز هیچ فکر جدیدی در این راستا ندارد، مگر گوش دولت‌ها کر شده که مشکلات را نمی‌شنود.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به برخی مشکلات حوزه انتخابیه خود خاطرنشان کرد: ایام عید نوروز نزدیک است و گرانی فشار سنگینی بر دوش مردم آورده است، دولت تدبیری کند که به وضعیت اقشار مختلف مردم رسیدگی شود و به جای گران کردن آب و نان مردم جلوی فرار مالیاتی صاحبان ثروت و صاحبان مقام را بگیرد.

نماینده خرم‌آباد همچنین تصریح کرد:‌ این روزها شاهد ناراحتی معلمان و پرسنل آموزش و پرورش هستیم، مجموعه دولت و آموزش و پرورش ترتیبی اتخاذ کند که احساس تبعیض به وجود آمده در میان کارکنان آموزش و پرورش کم شده و به جایگاه معلم آنچنان که شایسته است،‌ توجه شود.

وی با اشاره به حضور رئیس‌ جمهور رژیم صهیونیستی در پارلمان آمریکا و نامه 47 تن از سناتورهای آمریکایی به مقامات ایران گفت: این اقدام سناریویی است که توسط اتاق‌های فکر حاکمیت آمریکا طراحی شده و جنگ بین دولتمردان و نمایندگان کنگره یک جنگ زرگری است. برای فریب دادن و تسلیم کردن مذاکره‌کنندگان ایران.

این نماینده مجلس اضافه کرد: اینکه عده‌ای بریده از تفکر امام (ره) و خسته از انقلابی‌گری خیال کنند اوباما و جان کری طرفدار ایران شده‌اند اگر خود بخشی از سناریوی آنها نباشد گرفتار خام‌اندیشی شده‌اند.

وی گفت: عده‌ای برای کمک به سناریوی فریب، تسلیم و سازش با شیطان بزرگ سعی می‌کنند فضایی را ایجاد کنند که عناصر انقلابی از ترس متهم شدن با همنوایی با نتانیاهو سکوت کنند تا آنان به عزت و شرف این ملت چوب حراج بزنند.

آقامحمدی بیان داشت: حرف این آقایان از حرف‌های نتانیاهو هم مفت‌تر و بی‌ارزش‌تر است و شخصیت خسته خود را کوچک و بی‌ارزش نکند. این نهایت عاقبت بد بشری است که از تفکر امام (ره) جدا شوی و به تفکر ملک‌ فهد بپیوندی.

وی در ادامه با اشاره به سخنان یونسی در همایش «ایران: نام، مردم، سرزمین» تصریح کرد: سخنان بی‌ملاحظه دستیار ویژه رئیس‌ جمهور در همایشی که معماران آن سکولارهای بی‌هویت بودند، سنخیتی با عقل و جایگاه وی ندارد.

آقامحمدی در ادامه خطاب به یونسی تأکید کرد: شما به اندازه کافی در رابطه با اقوام و اقلیت‌های مملکت خودمان ایجاد مشکل کرده‌اید. شما که بلد نیستید حرف بزنید به همان حقوق و امکانات مکفی که به شما داده‌اند بسنده کنید و بر این گنج بخوابید و لب فرو بندید.

نماینده خرم‌آباد در ادامه گفت: مدعیان قانون‌گرایی باید بدانند شورای تأمین استان‌ها جایگاه قانونی دارد و باید بر تصمیمات آنها احترام گذاشت، حرکات برخی عناصر که تاکنون با عنوان حامیان عناصر فتنه مطرح می‌شدند و اکنون خود به صورت بخشی از فتنه درآمدند، عجیب است.

آقامحمدی ادامه داد: دوره‌گردی برخی برای خودنمایی و متشنج کردن اوضاع طراحی نسل دوم فتنه است که مسئولان امنیتی باید به آن با تأمل بنگرند.

وی در پایان اضافه کرد: برخی که از راه گنجی و کدیور وارد شدند باید بدانند سرنوشتی بهتر از آنها ندارد بهتر است این عناصر کار را به جایی نرسانند که در میان مردم انقلابی جایی نداشته باشند.

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۳-۱۲-۲۴ ۲۱:۵۲امین 0 0

    الحمدلله همچون همیشه جامعه ما دست افکار انقلابی اداره می شود امروز اقتدار ایران را می توان در چشم پر امید مردم دید . همه می دانند نظرات مسموم همواره در پی تشنج سازی و سیاه نمایی هستند اما چنین نظری سنخیتی با افکار مسلمان ایرانی ندارد و نماینده اقشار جامعه نیست . دولت بایستی تلاش نماید و در جلب نظر  همه مردم بکوشد بهترین تبلیغ برای دولت برخورد هوشمندانه و رفتار شایسته در تمام شئونات خدمت رسانی است.
                                

نظر شما