شناسهٔ خبر: 86313 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

نشست کی‌روش و خاکپور درباره آزمون و جهانبخش

فدراسیون فوتبال برای روشن شدن وضعیت سردار آزمون و علیرضا جهانبخش صبح امروز یکشنبه، کارلوس کی‌روش با محمد خاکپور جلسه ای را در محل فدراسیون فوتبال برگزار می‌کند.

به گزارش نماینده به نقل از مهر، طبق هماهنگی‌های صورت پذیرفته و برای روشن شدن وضعیت دو بازیکن تیم ملی بزرگسالان که هم اکنون به تیم فوتبال امید ایران دعوت شده اند، قرار است صبح امروز یکشنبه با حضور کارلوس کی‌روش و محمد خاکپور جلسه ای در محل فدراسیون فوتبال برگزار شود.

پیش از این سرمربی تیم ملی فوتبال، در گفتگو با خبرنگاران صریحا عنوان کرده بود به هیچ وجه موافق حضور سردار آزمون و علیرضا جهانبخش در اردوی تیم فوتبال امید نیست چرا که انها بازیکن تیم ملی بزرگسالان به حساب می آیند.

کی روش حتی مدعی شده بود محمد خاکپور در نشستی که حدود ۵۰ روز قبل با وی داشته است، مطرح کرده که باید آزمون و جهانبخش عوض تیم امید در تیم ملی بزرگسالان بازی کنند!  البته سرمربی تیم فوتبال امید این صحبت را تقریبا تکذیب کرد و گفت؛ در آن دیدار که اتفاقی کی روش را در فدراسیون فوتبال دیده بود سرمربی پرتغالی تیم ملی هنوز خودش مطمئن نبود برای فروردین ماه با فدراسیون فوتبال ایران فعالیتش را ادامه می‌دهد یا خیر.

 به گزارش مهر، در لیست جدید تیم فوتبال امید که ظهر دیروز شنبه در سایت فدراسیون فوتبال،  اعلام شد نام این دو بازیکن به چشم می خورد و از سویی علی کفاشیان مدعی شده بود اگر کی‌روش هم موافقت نکند، فدراسیون خودش تصمیم می گیرد که آزمون و جهانبخش، فروردین ماه سال پیش رو، عوض حضور در اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال بزرگسالان، همراه تیم فوتبال امید، در مسابقات سرنوشت ساز مقدماتی المپیک ۲۰۱۶ ریو، شرکت کنند.

هنوز مشخص نیست آیا حبیب کاشانی مدیر تیم امید در نشست سرنوشت ساز امروز صبح شرکت می‌کند یا خیر. کاشانی روز گذشته در مصاحبه با یکی از دوربین های تلویزیونی ضمن انتقاد از سرمربی تیم ملی فوتبال گفته بود؛  کی‌روش نباید عوض فدراسیون تصمیم گیری کند و این اصولا این دست از تصمیمات خارج از محدوده اختیارات اوست.

اینک باید منتظر نشست و دید آیا در اتمام این نشست طرفین با صلح و آرامش به یک تصیم مشترک می رسند یا سرمربی تیم ملی فوتبال کماکان روی مواضع قبلی اش پافشاری می‌کند که در این صورت شاید علی کفاشیان برخلاف رویه سابقش می‌بایست رو در روی کی‌روش بیاستد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، روز گذشته (شنبه) نشست سه ساعته ای را با دبیرکل فدراسیون فوتبال برگزار کرد تا برنامه های اردوی پیش رو در اروپا و مصاف تدارکاتی با تیم ملی فوتبال دو کشور شیلی و سوئد را مورد بررسی قرار دهد. بازی با سوئد در این کشور صد در صد قطعی شده است اما به گفته رئیس فدراسیون فوتبال هنوز پیکار با شیلی صد درصد نشده و شاید ده درصد مشکل باقی مانده موجب لغو این نبرد شود. شاید علت طولانی شدن نشست کی روش و اسدی همین موضوع بوده چرا که سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، تاکید بسیاری روی بازی با شیلی دارد.

نظر شما