شناسهٔ خبر: 86284 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

شماره جدید رمز عبور منتشر شد

پس از رفع توقیف توسط دادستانی، نهمین شماره «رمز عبور» منتشر شد.

به گزارش نماینده، نهمین شماره نشریه «رمز عبور» پس از رفع توقیف از سوی دادستانی تهران، امروز و در ۱۲۸ صفحه منتشر شد.

به گزارش رجانیوز، تیتر اصلی این شماره از رمز عبور به موضوع هسته ای و بندها و مفاد توافق احتمالی ایران و ۱+۵ اختصاص پیدا کرده و علی‌اکبر صالحی معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان انرژی اتمی به این نشریه گفته است :"طرف مقابل با بهانه جویی در پی تضعیف مولفه های قدرت ملی ما است"

در این نشریه که به موضوعاتی چون وزیر ۱۰۰۰میلیاردی و ۳۳ شرکت خصوصی، تیپ فاطمیون شیعیان افغانستان، سالگرد ارتحال مرحوم سیداحمد خمینی، جریان شیرازی ها، اقتصاد بدون نفت، معجزه تاسوکی، جشنواره فیلم فجر، تحولات منطقه و گروهک تروریستی داعش و ... پرداخته شده، پرونده و گزارش‌های ویژه‌ای در حوزه‌های سیاسی، فرهنگی، بین الملل، اقتصادی و ... به چشم می خورد.

مصاحبه اختصاصی با علی اکبر صالحی، محمدحسین صفارهرندی، علی نیکزاد، محمود بهمنی و بهروز افخمی با عناوینی چون «متهم کردن منتقدان به همنوایی با اسرائیل فتنه است»، «به آقای روحانی اطلاعات غلط می دهند»، « ۹۷ درصد اتفاقات بحران ارزی محرمانه است» و ... از دیگر مطالب خواندنی «رمز عبور ۹ » است.

در این شماره همچنین پرونده ای ویژه به زندگی و شخصیت مرحوم استاد سید منیرالدین حسینی پرداخته و گفتگوهای اختصاصی با آیت الله حائری شیرازی، سردار حسین نجات، محمد باقر ذوالقدر و ... انتشار یافته است.

این نشریه همچنین به بهانه دستگیری "ح – الف"، ناگفته هایی از پرونده غلامحسین کرباسچی را به نقل از رئیس سابق حفاظت اطلاعات ناجا منتشر کرده است.

 

نظر شما