شناسهٔ خبر: 86226 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

توافق هسته‌ای نباید به قیمت کمرنگ شدن آرمانهای انقلاب اسلامی تمام شود

حقیقت پور43 عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه جنس انقلاب اسلامی ما با جوهر سیاست‌های ددمنشانه آمریکا در تضاد است، گفت: توافق هسته‌ای نباید به قیمت کمرنگ شدن آرمانهای انقلاب اسلامی تمام شود.

به گزارش نماینده، منصور حقیقت پور در گفت و گو با میزان درباره تهدید مقامات غربی مبنی بر تحریم‌های جدید بر ضد ملت ایران، خاطر نشان کرد: اگر ما در مذاکرات هسته‌ای یک قدم از آرمانهای انقلاب اسلامی و ولایت فقیه عقب بکشیم بطور حتم میدان را برای جولان آمریکایی‌ها خالی کرده‌ایم.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در مذاکرات هسته‌ای مواضع نظام و خط قرمزهای آن مشخص است و تیم مذاکره کننده ما از خط قرمزها عبور نمی‌کند، تصریح کرد: ما اجازه نمی‌دهیم مقامات غربی آرمانهای انقلاب اسلامی ما را دوربزند.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها نمی‌دانند با چه ملت هوشیاری در مذاکرات هسته‌ای روبرو هستند زیرا ایران کشوری نیست که به سفارش و خواسته‌های سلطه گرایانه آمریکا گردن بنهد.

به گفته این نماینده مجلس تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران از عزت ملت که حاصل ۳۵ سال ایستادگی و مقاومت شجاعانه است باید به نحوی دفاع کند که به قیمت از بین رفتن منافع ملی و رهنمودهای انقلاب اسلامی ما تمام نشود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه مقامات غربی حیران قدرت ژئوپولوتیک ما در منطقه و جهان هستند، تاکید کرد:  امنیت خاورمیانه نیاز حیاتی به حضور فعال ایران در منطقه دارد.

نظر شما