شناسهٔ خبر: 86108 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

افتضاحی برای رسانه های مدعی آزادی بیان؛

مسیح علی نژاد: من فاحشه نیستم، آزادم +فیلم

مسیح علی نژاد431 برخی از زنانی که در شبکه های ماهواره ای مشغول به فعالیت بوده اند پیش از این مجبور به اعتراف در خصوص تجاوز به خود شدند. مسیح علی نژاد در حال حاضر به شبکه فاسد (من و تو) سرویس می دهد، آیا او هم روزی مانند همکاران سابق خود از فساد موجود در آن شبکه و دیگر شبکه های خارجی و سوءاستفاده های صورت گرفته از زنان، سخن می گوید یا تا آخر به آن تن می دهد و این کار را آزادی می نامد؟

نماینده - در شب شهادت فاطمه زهرا (س) مسیح علی نژاد در حالی که متوسل به دخت پیامبر اسلام شده بود، با اصرار و التماس از نماینده تهران درخواست مصاحبه کرد. حجت الاسلام رسایی در عین حال که حاضر به مصاحبه رسمی با او نشد، به نصیحت این دختر فریب خورده ایرانی پرداخت.

این خبرنگار فراری، در این گفتگوی کوتاه به طور ضمنی عدم پایبندی اش به آداب اخلاقی زنان ایرانی را پذیرفت ولی اسم این کار خود را آزادی گذاشت. 

سخنان نماینده تهران آنقدر روشنگرانه بود که این خبرنگار به اصطلاح آزاد(!) ۵ دقیقه از مکالمه ۹ دقیقه ای خود با رسایی را حذف و جملاتی را به مصاحبه اضافه کرد با این وجود هم نتوانست به هدفش برسد و در همان گفتگوی سانسور شده هم استیصال او کاملا مشهود است و به همین دلیل وی مجبور به اضافه کردن جملاتی از طرف خود شده. انتشار کامل صوت مصاحبه که مسیح علی نژاد تصور ضبط آن را نمی کرد،نشان می دهد که این رسانه ها و خبرنگاران قلم به مزدشان، تنها با دروغ ارتزاق می کنند و ادامه حیات می دهند.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی شخصی حجت الاسلام حمید رسایی

 

 

 

 

 

 

درحال بارگزاری...

دریافت فایل مسیح علی نژاد: من فاحشه نیستم، آزادم با حجم
7 MB

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۳-۱۲-۲۱ ۱۹:۰۵ 0 0

    خیلی دروغگو هستید شما باید اون دنیا جواب حضرت فاطمه بدید.
                                

نظر شما