شناسهٔ خبر: 86082 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

حجت الاسلام پژمانفر:

فساد‌های مالی پنهانی در تصرفات ارتفاعات جنوبی مشهد وجود دارد

پژمانفر43 نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه فساد‌های مالی پنهان شده‌ای در تصرفات ارتفاعات جنوبی مشهد وجود دارد.

به گزارش نماینده به نقل از (ایسنا)، نصرالله پژمانفر در حاشیه شورای آموزش و پرورش خراسان رضوی که در استانداری برگزار شد، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه متاسفانه فساد‌های مالی پنهان شده‌ای در پروژه‌های ارتفاعات جنوبی مشهد وجود دارد، اظهار کرد: این موضوع بسیار مهمی است و تنها به تذکر ختم نمی‌شود بلکه باید بررسی‌ها ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه به‌عنوان نماینده مردم مشهد در جلسات مختلفی با موضوع تصرفات ارتفاعات جنوبی این شهر حضور داشته‌ام، گفت: به‌ خوبی در این موضوع ورود پیدا کرده‌ام و برای فعال کردن منابع طبیعی و محیط زیست در این موضع پیگیری‌هایی نیز انجام شده است.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی افزود: همه باید بتوانیم به عنوان یک شهروند منابع را بدون دست‌خوردگی و تصرف برای نسل‌های بعدی حفظ کنیم.

پژمانفر در بخش دیگری از اظهارات خود به مطالبات معلمان نیز اشاره کرد و گفت: نسبت به حقوق معلمان پیگیری‌هایی انجام شده و تغییراتی در ارتباط با حقوق، معوقات اساتید و معلمان صورت گرفته است اما متاسفانه به دلیل مشکلات درآمدی دولت نتوانسته‌ایم خواسته‌های آنان را ادا کنیم.

وی افزود: تغییراتی که انجام گرفت مورد اعتراض دولت بود زیرا بار مالی برای دولت به همراه داشت؛ باید برای رفع موانع با استفاده از هزینه‌های موجود و جاری نسبت به تامین آن‌ها اقدام کرد.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی همچنین از اختصاص اعتباری از سایر ردیف‌ها و از جمله ردیف‌های فرهنگی برای مسائل عمرانی و فرهنگی حاشیه شهر مشهد نیز خبر داد.

نظر شما