شناسهٔ خبر: 85919 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

زارعی:

فتنه همچنان خط قرمز "خبرگان رهبری" است

زارعی/2 نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه "فتنه همچنان خط قرمز مردم و نمایندگان خبرگان رهبری است" گفت: کسانی که موضع روشن و شفافی در فتنه ۸۸ نداشتند در نظام جایگاهی ندارند.

به گزارش نماینده علی اصغر زارعی، نماینده مردم تهران در مجلس در گفتگو با «نسیم»، در خصوص عدم رأی آوردن هاشمی رفسنجانی در انتخابات مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: نمایندگان محترم مجلس خبرگان رهبری با رأی امروز خود نشان دادند معیارهای مهمی کماکان برای آنها از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است که یکی از آنها ولایتمداری است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه "فتنه همچنان خط قرمز مردم و نمایندگان خبرگان رهبری است" گفت: کسانی که موضع روشن و شفافی در فتنه ۸۸ نداشتند در نظام جایگاهی ندارند. این معیار کماکان در کشور ما جایگاه خود را دارد و در سایر عرصه‌های نیز اینچنین است. فتنه ۸۸ خط قرمز همه دلسوزان نظام و سطح جامعه است. اگر بتوانیم با تبیین ابعاد فتنه و معرفی خوب از افراد و شخصیت‌ها برای مردم، اهمیت این موضوع را می‌توان زنده نگه داشت.

زارعی افزود: این رأی جای عبرت‌آموزی برای همه است. هم برای کسانی که علاقمند به نظام و رهبری هستند و هم برای کسانی که به این آرمان‌ها و ارزش‌ها با بی‌اهمیتی می‌نگرند.

نماینده مردم تهران در مجلس در خصوص شخصیت آیت‌الله محمد یزدی افزود: ایشان عالمی هستند که هم ویژگی ولایتمداری را دارند و هم مواضع مشخص و محکمی در محکوم کردن فتنه دارند. ایشان سابقه اجرایی خوبی نیز دارند. ریاست قوه قضائیه و ریاست جامعه مدرسین قم، انتخاب ایشان را به مجلس خبرگان بسیار مناسب کرده است. انتخاب ایشان بسیار شایسته و براساس توانایی‌های ایشان است.

نظر شما