شناسهٔ خبر: 85837 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

مدیریت جهادی در هیچ حوزه‌ای دیده نمی‌شود

محمد هاشمی محمد هاشمی رفسنجانی: من هیچ تغییر محسوس و ملموسی در مدیریت کشور نمی‌بینم. در واقع مدیریت جهادی در هیچ حوزه‌ای دیده نمی‌شود.

به گزارش نماینده، محمد هاشمی رفسنجانی در گفت‌وگو با سبب نیوز گفت: من شاید گزارش دقیقی نداشته باشم که بتوانم ارزیابی جزئی در حوزه‌های مختلف ارائه دهم اما بر اساس اخبار و آنچه از سوی رسانه‌ها منتشر می‌شود و برنامه‌های تلویزیون و شکایت‌هایی که از سوی مردم مطرح می‌شود، من هیچ تغییر محسوس و ملموسی در مدیریت کشور نمی‌بینم. در واقع مدیریت جهادی در هیچ حوزه‌ای دیده نمی‌شود، منظور من فقط حوزه اجرایی نیست مثلاً در نهادهای عمومی هم ما تغییری را نمی‌بینیم. هر جایی که به طور مستقیم با مردم در ارتباط هستند، ‌ می‌بینیم که مردم از برخوردهای نامناسب، عدم پاسخگویی و هزینه‌ها گلایه دارند؛ بنابراین نه تنها معیارها و ارزش‌های مدیریت جهادی، ‌ محقق نشده است، بلکه بیشتر نقطه مقابل آن دیده می‌شود. به هر حال تعهد در اسلام، ‌ یک وظیفه است، اگر کسی تعهدی دارد باید به آن عمل کند اما متأسفانه شاهد هستیم که به تعهدات عمل نمی‌شود.

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۳-۱۲-۱۹ ۱۳:۵۸ 0 0

    اون دولت سازندگی بود که مدیریت جهادی داشت . دولت مهر یا اعتدال جهاد کنه خطرناک میشه جانم . داعش در این امور جهاد کرده کفایت می کنه!
                                

نظر شما