شناسهٔ خبر: 85835 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

واکنش لاریجانی به اظهارات هاشمی:

دغدغه های مردم برای دانستن نباید با حرفهای تند خاموش شود

جواد لاریجانی دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه: دغدغه های مردم و علاقه آنها برای دانستن را نباید با حرفهای تند و برچسب زنی خاموش کنیم.

به گزارش نماینده محمد جواد لاریجانی در گفت و گو با افکار نیوز، در پاسخ به این سوال که نظر شما درباره سخنان آقای هاشمی رفسنجانی درباره منتقدان مذاکرات هسته ای و در خط نتانیاهو خواندن انها چیست اظهار داشت: مذاکرات هسته ای بخشی از چالش مهمی است که غرب بر علیه جمهوری اسلامی راه انداخته و پیگیری این مذاکرات برای همه مردم مساله ای طبیعی است.

وی افزود: اینکه مردم و نمایندگان آنها حساس و دقیق باشند و بپرسند چه خواهد شد و اینکه چه قدر غربی ها از ما امتیاز گرفته و چه چیزهایی را به ما تحمیل کرده اند و چه دست آوردی داشته ایم، حقوق یک ملت است و باید به شکل طبیعی درباره آن بحث شود.

لاریجانی تصریح کرد: طبیعتا همه توفیق دولت را می خواهیم و دولت هم در چارچوب نظام باید حرکت کند و کرده است و دغدغه های مردم و علاقه آنها برای دانستن را نباید با حرفهای تند و برچسب زنی آنها را خاموش کنیم و اتفاقا در نظام اسلامی باید مردم تشویق شوند که سوال کنند و دغدغه امور را داشته باشند و بپرسند و دولتمردان باید پاسخگو باشند.

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه بیان داشت: انشاء الله ملت ما در موضوع هسته ای هم پیروز می شود و توانمندی های ما به هیچ وجه نمی تواند مورد معامله قرار گیرد و نظام آینده بسیار خوبی را خواهد دید

نظر شما