شناسهٔ خبر: 85576 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

آقا تهرانی:

آیت‌الله مصباح به فکر ریاست خبرگان نیست

آقا تهرانی دبیرکل جبهه پایداری: اگر آقای هاشمی منتظر آمدن آقای مصباح است نیاید و خود هاشمی، آقای مصباح را بهتر از خیلی‌ها می‌شناسند و می‌داند آقای مصباح به دنبال پست و مقام نیست.

به گزارش  نماینده حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی در گفتگو با «دانشجو» ، درباره احتمال کاندیداتوری آیت الله مصباح برای ریاست مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: آیت الله مصباح  عضو مجلس خبرگان رهبری هستند و قاعدتا در انتخابات ریاست شرکت خواهند کرد.

وی در پاسخ به به اینکه آیت الله هاشمی اعلام کرده است اگر یکسری افراد خاص بیایند خودم کاندید می‌شوم و احتمالا منظورشان طیف آقای مصباح بوده است، گفت: آقای هاشمی اگر می‌خواهد کاندیدای ریاست خبرگان شود و شواری نگهبان هم به وی صلاحیت می‌دهد، بیاید لذا دیگر چه نیازی هست بگویند که اگر کسی بیاید من می‌آیم اگر کسی نیاید من نمی‌آیم، بالاخره بر اساس آنچه تشخیص می‌دهد، عمل کند.

دبیرکل حزب پایداری انقلاب اسلامی تصریح کرد: بنده دقیقا نمی‌دانم که آیت الله مصباح کاندیدا می‌شود یا نه، اما بعید می‌دانم بیاید، آقای مصباح به فکر این چیز‌ها نیست، آقای هاشمی اگر منتظر آمدن آقای مصباح است، پس نیاید.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی آقاتهرانی در پاسخ به اینکه آیا شما از ایت الله مصباح درباره کاندیداتوری چیزی شنیده‌اید یا خیر؟ افزود: اگر آقای هاشمی منتظر آمدن آقای مصباح است نیاید و خود هاشمی، آقای مصباح را بهتر از خیلی‌ها می‌شناسند و می‌داند آقای مصباح به دنبال پست و مقام نیست.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اینکه آیا شما شخصا نظر خود آقای مصباح را در اینباره شنیده‌اید یا خیر؟ خاطر نشان کرد: نخیر. بنده به عنوان یک آدمی که حاج آقا را می‌شناسند می‌گویم که آیت الله مصباح سرشان برای این کار‌ها درد نمی‌کند، آیت الله مصباح  آدمی هستند که آنجایی که احساس کند هیچ کس نمی‌آید و اسلام نیاز دارد می‌آید که همه عافیت طلب‌ها آنجا‌ها نیستند، من اینگونه وی را شناختم. آقای مصباح می‌گوید من این سنگر‌ها را نگاه می‌کنم و هر سنگری که خالی بود و کسی در آن نبود می‌دوم و آنجا می‌روم که هیچ کس محل نمی‌گذارد، نمی‌شناسند، ببینید مثلا آقای مصباح تا به حال  چه قدر از انقلابی بودن خودش گفته است؟

نظر شما