شناسهٔ خبر: 85518 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

نماینده دورود و ازنا :

نگذاریم فشار تحریم‎ها مردم را اذیت کند

تحریم 43 عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: نگذاریم فشار تحریم‎ها مردم را اذیت کند.

به گزارش نماینده، عباس قائدرحمت در گفت‎وگو با(ایسنا)، بیان کرد: تحریم اقدامی ناجوانمردانه بوده که کشورهای غربی و مستکبران دنیا بر ما روا می‎دارند.

وی اضافه کرد:دشمنان از نظر نظامی و اقتصادی به زور و خلاف قوانین بین‎الملل با اقدامات فوق‎العاده غیرانسانی از هیچ تحریمی علیه ایران فروگذار نکرده‌اند.

قائدرحمت ادامه داد: در زمان جنگ اصولی باید رعایت می‎شد، فعالیت بیمارستان‎ها، ورود داروها و امداد و نجات نباید در تحریم قرار بگیرند اما در جنگ تحمیلی هیچکدام رعایت نشد. با سلاح‎های میکروبی صدام را جلو انداختند و بدترین رفتار را از خود نشان دادند و خود نیز در پشت پرده در جنگ با ما بودند.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس با بیان اینکه جنگ ما با یک یا دو کشور نبود، افزود: ملت جمهوری اسلامی ایران با اعتقادی که داشت و رهبری امام توانست وحدت خود را حفظ کند و به پیروزی برسد. همچنین دشمن بعد از جنگ تحمیلی شبیخون فرهنگی را اعمال کرد چرا که متوجه شد ملت ایران شکست‎ناپذیر هستند و قدرت نظامی و ایمان رزمندگان، یکپارچگی مردم و تدبر رهبری آنها را ناامید کرد.

وی خاطرنشان کرد: حال نیز بهترین حربه را تحریم اقتصادی می‎دانند و می‎خواهند با این کار مردم از حق مسلم خود بگذرند. ما خلاف ضوابط عمل نمی‎کنیم و دولت و مجلس به این نتیجه رسیدند که باید دنبال یک راهکار مسالمت‎آمیز بود.

قائدرحمت تصریح کرد: باید تحریم‎ها را به فرصت تبدیل کرد و با برنامه‎ریزی صحیح اقدام درستی را انجام داد و نگذاریم فشار تحریم‎ها مردم را اذیت کند.

نظر شما