شناسهٔ خبر: 85376 - سرویس چندرسانه‌ای
نسخه قابل چاپ

فوتبالیست مشهور به جرم "زشت" بودن فروخته شد!+عکس

آنخل دی ماریا 43

به گزارش نماینده به نقل ازجام جم، باور کردني نيست که يک باشگاه فوتبال ستاره خود را فقط به دليل "زشت" بودن بفروشد.

کارلس رکساچ سرمربي سابق بارسلونا که هم اکنون در اين باشگاه در يکي از پست هاي اجرايي مشغول به فعاليت است در اظهارنظري بسيار عجيب و تامل برانگيز مدعي شد که باشگاه رئال مادريد در پايان فصل گذشته ستاره تاثير گذار خود يعني آنخل دي مارياي آرژانتيني را تنها به دليل زشت بودن فروخته است.

آنخل دی ماریا 43لنگر

دي ماريا بهترين بازيکن فصل گذشته رئال مادريد بود که به اين تيم کمک زيادي کرد تا قهرمان ليگ قهرمانان اروپا و کوپا دل ري شود اما در پايان فصل با وجود عملکرد بسيار خوبش با قراردادي ۸۱ ميليون پوندي راهي منچستريونايتد شد.

رکساچ مي گويد: «فلورنتينو پرز (رييس باشگاه رئال مادريد) در فصل نقل و انتقالات خوب نگاه مي کند و بازيکناني مي خواهد که علاوه بر برخوردار بودن از ويژگي هاي مثال زدني فني چهره عامه پسند و جذابي داشته باشند. او هميشه مي خواهد تيمي درست کند که همه آن را تحسين کنند».

رکساچ در ادامه ادعاي عجيب خود با بيان اينکه کريستيانو رونالدو در اين باشگاه پرچمدار اين دست از بازيکنان جذاب و خوش چهره است، افزود: «ويسنته دل بوسکه (سرمربي سابق رئال) و آنخل دي ماريا براي حضور در اين باشگاه زيادي زشت بودند! آنها تفاوت اساسي با توني کروس و خامس رودريگوئز ستاره هاي خوش چهره کنوني رئال مادريد دارند».

نظر شما