شناسهٔ خبر: 85347 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

نامه نمایندگان قوه مقننه در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی به لاریجانی در انتقاد از عملکرد این ستاد

 انهدام بزرگترین شبکه قاچاق خودروهای میلیاردی و جعل اسناد مالکیتی عزت‌الله یوسفیان ملا از نامه نمایندگان قوه مقننه در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی به رئیس مجلس شورای اسلامی در انتقاد از عملکرد این ستاد خبر داد.

به گزارش نماینده به نقل از فارس، نمایندگان قوه مقننه در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی شامل عزت‌الله یوسفیا ملا، محمد علی پورمختار، محمد سقایی و سید رمضان شجاعی کیاسری در نامه‌ای خطاب به علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی انتقاداتی را نسبت به عملکرد ستاد مذکور مطرح کردند.
 در همین زمینه عزت‌الله یوسفیان‌ ملا نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، با بیان اینکه نمایندگان مجلس که عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی هستند نامه‌ای را خطاب به رئیس مجلس پیرامون عملکرد ستاد نوشتند، گفت: این سومین یا چهارمین نامه اعضای ستاد به رئیس مجلس است که طی آن مباحث وکلای ملت پیرامون عملکرد ستاد به سمع و نظر رئیس نهاد قانونگذاری رسیده است.

وی با انتقاد از برخی رویه‌های ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی تأکید کرد: در دولت یازدهم به دلایلی ستاد خروجی و عملکرد قابل توجهی نداشته که به همین دلیل نتیجه‌ای نیز حاصل نشده است.

عضو مجلس در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی با اشاره به برگزاری همایش مبارزه با مفاسد اظهار داشت: متأسفانه برگزاری همایش بعضی از مفاسد اقتصادی درمان نمی‌کند و برای مبارزه در این راه باید اقدامات عملی انجام دهیم.

یوسفیان ملا با اشاره به تذکر مقام معظم رهبری نسبت به برگزاری همایش و تأکید معظم‌له از لزوم انجام اقدام عملی در راستای مقابله با فساد گفت: نمایندگان حاضر در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی در آن همایش شرکت نکردند، زیرا ما معتقدیم همایش دردی از دردهای فساد درمان نمی‌کند و باید در این زمینه گام‌های عملی برداشت.

نظر شما