شناسهٔ خبر: 85217 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

آصفری مطرح کرد:

رجزخوانی مقامات آمریکایی تاثیری در مذاکرات هسته‌ای ندارد

اصفری43 عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه رجز خوانی مقامات آمریکایی تاثیری در برنامه مذاکراتی ایران با ۱+۵ نخواهد داشت، گفت: در صورت رسیدن به توافق نهایی با ۱+۵، برداشتن تمام تحریم‌ها باید در توافقنامه گنجانده شود.

به گزارش نماینده، محمد حسن آصفری در گفت‌ و گو با میزان، درباره تهدید نظامی اخیر جان کری وزیر خارجه آمریکا با وجودی که مذاکرات هسته ای ایران با ۱+۵ در جریان است، اظهار کرد: تهدید مقامات آمریکایی تاثیری در برنامه هسته ای ما نخواهد داشت، زیر ا چارچوب هسته‌ای ما را بطور حتم منافع ملی کشورمان مشخص می‌کند.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ملت ایران بارها ثابت کرده اند زیر با حرف زور نمی‌روند و عزتشان را با هیچ مسأله‌ و موضوعی معاوضه نمی‌کنند.

وی یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران اکنون صاحب دانش بومی هسته‌ای است و در جریان این مذاکرات هم حق ملت ایران در دسترسی به انرژی صلح آمیز هسته‌ای را قابل مذاکره نمی‌داند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه ایران در موضوع هسته‌ای چیزی جز حقوق قانونی‌اش نمی‌خواهد، خاطر نشان کرد:  مقامات غربی بدانند اگر در مذاکرات هسته‌ای بخواهند٬ افکار خود را برما دیکته کنند بطور حتم شکست خواهند خورد.

نظر شما