شناسهٔ خبر: 85183 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

حقیقت پور:

پاسخ پشیمان‌کننده ایران به حمله نظامی احتمالی آمریکا

منصور حقیقت‌پور431 نائب‌رئیس کمیسون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: رزمایش پیامبر اعظم ۹ بخش کوچکی از توان نظامی ما را به نمایش گذاشت و آمریکایی‌ها باید بدانند که در صورت اقدام نظامی علیه ایران با پاسخی محکم و پشیمان کننده مواجه خواهند شد.

به گزارش نماینده، منصور حقیقت‌پور نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به اظهارات اخیر وزیر خارجه آمریکا در مورد تهدید نظامی ایران گفت: اینکه آمریکایی‌ها به طور همزمان هم به مذاکره می‌پردازند هم تهدید نظامی می‌کنند نشان می‌دهد که آنها نه منطق دارند نه به فن دیپلماسی آشنا هستند.

وی افزود: آمریکایی‌ها گارسون‌هایی هستند که کراوات زده‌اند و فکر می‌کنند که مالک کل دنیا هستند. آنها باید بدانند که دوره این حرف‌ها گذشته است و آمریکایی‌ها باید منطق را بپذیرند و در غیر این صورت باید دست‌های خود را بالا ببرند.

نائب‌رئیس کمیسون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به رزمایش اخیر سپاه در آب‌های خلیج فارس اظهار داشت: این رزمایش ذره‌ای از بخش کوچک توان نظامی ما را به نمایش گذاشت و اگر منافع ما از سوی دشمنان تهدید شود باید بدانند که ضربه دوم از ضربه اول که توسط آنها وارد می‌شود سخت‌تر و سنگین‌تر است.

حقیقت‌پور در پایان گفت: آمریکایی‌ها در صورت هر گونه اقدام نظامی بر علیه ایران به شدت پشیمان خواهند بود و ارتش و سپاه قهرمان ما پاسخ لازم را به آنها خواهند داد.

نظر شما