شناسهٔ خبر: 84371 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه وطن امروز

سرمقاله رسالت:

پاسداران امنيت ملی

ریگی

نماینده/سید مسعود علوی: عمليات دستگيري عبدالمالک ريگي، يکي از بزرگ ترين و پيچيده ترين عمليات هاي دستگاه هاي امنيتي جهان محسوب مي شود. دستگاه امنيتي کشور و سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات ثابت کردند براي ثبت يک رکورد تاريخي در حفظ امنيت ملي، شايستگي هاي فراواني دارند.

 

گروهک ريگي با ارتکاب شنيع ترين و خشن ترين جنايات با حمايت مستقيم سيا و سرويس هاي اطلاعاتي منطقه، کارآمدي دستگاه امنيتي کشور را زير سئوال برده بود. گروهک ريگي از انفجار بمب در يکي از مساجد زاهدان که ۲۵ نفر شهيد و ۱۲۰ نفر مجروح به جا گذاشت، تا بستن جاده ها و به گلوله بستن
ده ها مسافر بي گناه را در کارنامه سياه خود داشت. گروگان گيري
و باج خواهي و شهادت گروگان ها به دست ناپاک آنها و بمب گذاري در محل هاي مختلف از جمله اقدامات تروريستي آنها بود. اين اقدامات يک تست براي آزمودن توان امنيتي کشور محسوب مي شد. دشمنان اسلام و ايران مي خواستند بلايي که امروز بر سر مردم مظلوم سوريه، عراق و... آورده اند، بر سر ملت ايران بياورند و تروريست هاي تکفيري به صورت دستگرمي، کارشان را از ايران شروع کردند.

اما چهارم اسفند ۸۸ در تاريخ فداکاري و جانبازي سربازان گمنام ايران زمين، يک نقطه عطف و يک روز بزرگ محسوب مي شود.

عبدالمالک ريگي از مدت ها پيش در تور امنيتي سربازان گمنام بود. دشمن هرگز فکر نمي کرد بين زمين و آسمان، دست هاي
قدرتمند مأمورين امنيتي ما گلوي اين جنايتکار جنگي را بفشارد. دستگيري ريگي در چهارم اسفند ۸۸ به جنايات سازمان يافته مورد حمايت بيگانگان به ويژه سرويس هاي موساد و سيا و برخي کشورهاي عربي منطقه پايان داد. عمليات موفقيت آميز
دستگيري ريگي، حاکي از هماهنگي دستگاه هاي امنيتي کشور با نهادهاي نظامي به ويژه نيروي هوايي و نيز شجاعت وزير اطلاعات وقت در فرمان حمله و پذيرش مسئوليت هاي خطير ناشي از آن بود.

امروز امنيتي که در کشور حکمفرماست محصول فداکاري و جانفشاني سربازان گمنام امام زمان (عج) است. دستگيري شمار زيادي از تکفيري ها و کشف اسلحه و مهمات و مواد انفجاري از آنها در ماه هاي اخير، نشانگر ديده بيدار دستگاه امنيتي کشور است.

اين روز بزرگ را به سربازان گمنام امام زمان (عج) تبريک مي گوييم
و توفيق روزافزون آنها را در خدمت به مردم و حفظ امنيت و اقتدار ملي، از خداوند متعال خواستاريم.

نظر شما