شناسهٔ خبر: 84228 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

نکو:

ورود دولت به مباحث انتخاباتی موجب بی‌نظمی در فرآیند انتخابات خواهد شد

نکو43 نماینده مردم رباط‌کریم در مجلس گفت: اینکه دولت بخواهد از یکسال مانده به انتخابات فعالیت‌های انتخاباتی داشته باشد، پیامدهای منفی درپی خواهد داشت و موجب بی‌نظمی در فرآیند انتخابات خواهد شد.

به گزارش نماینده، ابراهیم نکو نماینده مردم رباط‌کریم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با تسنیم، درخصوص مصاحبه اخیر مرعشی با این خبرگزاری مبنی بر اینکه نوبخت سخنگوی دولت ستادهای انتخاباتی حسن روحانی را فعال کرده است، گفت: قطعا ورود زودهنگام از سوی هرگروه و جریان سیاسی به مقوله انتخابات، مقدمه‌ای برای بی‌نظمی در انتخابات آینده خواهد بود.

وی افزود: اینکه دولت بخواهد از یکسال مانده به انتخابات فعالیت‌های انتخاباتی داشته باشد، عواقب و پیامدهای منفی درپی خواهد داشت، اول اینکه باعث تحریک سایر گروه‌های سیاسی و احزاب خواهد شد و ثانیا نیز خود دولت مجری برگزاری انتخابات است و همین مسئله باعت خواهد شد یک نوع بی‌نظمی در انتخابات بوجود آید و به نوعی وظایف دیگر دولت را نیز تحت الشعاع قرار خواهد داد.

نماینده مردم رباط‌کریم در مجلس با بیان اینکه در حوزه انتخابیه خود مشاهده نکرده‌ام که دولتی‌ها فعالیت انتخاباتی داشته باشند، اظهار داشت: اگر دولت بخواهد در قالب تیم و یا تشکلی منتسب به خود فعالیت کند، این موضوع می‌تواند کاملا آشفتگی‌ به دنبال داشته باشد.

نکو خاطرنشان کرد: دولت نه تنها نباید فعالیت حزبی برای انتخابات داشته باشد، بلکه باید در برابر کسانی که خود را منتسب به دولت می‌دانند نیز واکنش نشان دهد، دولت مجری انتخابات سال آینده است و هرگونه فعالیتی ممکن است به ایجاد بی‌نظمی کمک کند.

نظر شما