شناسهٔ خبر: 84040 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

در همایش جوانان حزب اعتدال و توسعه مطرح شد

ابراز خوشبینی وزیر ارتباطات از روند مذاکرات هسته ای/ اعتدال باید نهادینه شود

واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: و امیدواریم مذاکرات هسته‌ای نیز به نتیجه مطلوبی برسد و در بهار آینده شاهد تحولات مثبت و خبرهای خوب برای نظام باشیم.

به گزارش نماینده به نقل از ایسنا، محمود واعظی امروز - پنجشنبه - در همایش سراسری جوانان عضو و هواداران حزب اعتدال و توسعه اظهار کرد: مردم ما از افراط و تفریط و اینکه هر روز کسی به اسمی تندروی کند، خسته شده‌اند و چه آنکه در طرف راست تندروی کند یا آنکه در طرف چپ تندروی کند، هر دو به یک اندازه به نظام و اهداف مقدس اسلام ضربه می‌زنند.

وی افزود: مردم ما با انتخابی که سال گذشته داشتند، نشان دادند به دنبال اعتدال هستند و ما باید اعتدال را نهادینه کنیم.

این عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه اضافه کرد: این دولت از زمانی که سر کار آمده همواره با مشکلاتی مواجه بوده است. برخی از این مشکلات ساختاری بوده اما با یکسری مشکلات اضافی هم روبرو شدیم که این موضوع برمی‌گردد به جریان خاصی که انتظار نداشت دولت قبل را از دست بدهد.

واعظی گفت: انتخاب فکورانه مردم در ۲۴ خرداد پارسال برای این جریان خاص به هیچ وجه قابل محاسبه نبود و به همین دلیل آنها هیچ صبری نکردند و روز بعد از انتخابات ارزیابی‌های خود را از دولت شروع و پس از آن انتقادهایشان را آغاز کردند. البته دولت با انتقاد مخالف نیست و اعتقاد ما این است که انتقاد باعث رشد می‌شود اما آنچه مشکل‌ساز می‌شود، تخریب است و آنها مطالب غیر واقع را که اصلا اتفاق نیفتاده بسته‌بندی می‌کنند و به عنوان عملکرد و سیاست‌های دولت مورد تبلیغ قرار می‌دهند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار کرد: تلاش کردیم در شش ماهه اول که سر کار آمدیم تغییراتی در وضع معیشتی مردم به وجود آوریم اما وقتی وارد شدیم دیدیم که مشکلات خیلی بیشتر از آن چیزی بود که از بیرون می‌دیدیم. اگرچه طی این شش ماه تغییراتی به وجود آمد اما این تغییرات برای ما کافی نیست و البته مردم مدارا کردند و به دولت وقت دادند و حامی ما مردم هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مسائل مربوط به سیاست خارجی گفت: در حالیکه روابط ما با بسیاری از کشورهای دنیا مشخص نبود تلاش این بود که بر اساس اصولی که نظام دارد و مقام معظم رهبری آن را ترسیم کرده به بازسازی روابط خود با دنیا بپردازیم.

 آنچه در گذشته نسبت به سیاست هسته‌ای ما تبلیغ کرده بودند به طور کلی شکسته و امروز روابط ما با کشورهای دیگر در موقعیت خوبی است و امیدواریم مذاکرات هسته‌ای نیز به نتیجه مطلوبی برسد و در بهار آینده شاهد تحولات مثبت و خبرهای خوب برای نظام باشیم.

نظر شما