شناسهٔ خبر: 83857 - سرویس چندرسانه‌ای
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

زندگی با یک کلاهبردار در «زیر یک سقف»!+تصاویر

فیلم زندگی با یک کلاهبردار 43 ‌فریبا طالبی درباره بازی خود در «زیر یک سقف» گفت: در این فیلم نقش مه رو، ‌دختر بزرگ خانواده را بازی می‌کنم، شخصیتی عاشق و خانه‌دار که همیشه سعی می‌کند محیط خانه را برای خانواده‌ گرم‌تر کند.

به گزارش نماینده، این بازیگر در گفت‌وگو با فارس گفت: این تله قصه دو خانواده متفاوت را روایت می‌کند که به دلیل یک کلاهبرداری مجبور می‌شوند با یکدیگر زیر یک سقف زندگی کنند.

وی ادامه داد: «زیر یک سقف» از فیلمنامه خوبی برخوردار است و علاوه بر آن بازی هنرمندان شناخته شده‌ای مثل شهره لرستانی، ‌ پورانداخت مهیمن، ‌خشایار راد و محمد حاتمی آن را جذاب‌تر کرده است.

طالبی افزود:  گروه تولید لحظه های خوب و شیرینی را پشت سر می گذارند، ‌  انتخاب خوب عوامل موجب شده که ما محیطی آرام و دوست داشتنی داشته باشیم و   با همه وجود برای بهتر شدن تله فیلم تلاش کنیم.

«زیر یک سقف» که روزهای پایانی تولید را پشت سر می‌گذارد، ‌ برای پخش در نوروز ۹۴ پیش بینی شده و امیدوارم که بتواند لحظه‌های خوشی را برای خانواده‌های ایرانی رقم بزند.

  «زیر یک سقف» به کارگردانی احمد کاوری و تهیه کنندگی انوش جعفریان محصول گروه فیلم‌های تلویزیونی شبکه دو سیماست. این اثر که روایت تازه‌ای از زندگی شهری امروز دارد با محوریت تفاهم و گذشت در خانواده و اجتماع تولید می‌شود.

در این تله فیلم شهره لرستانی در نقش عفت، پورانداخت مهیمن در نقش نرگس، خشایار راد در نقش حسین، فریبا طالبی در نقش مه رو، سمیرا حسینی در نقش راحله، حسام حمیدی در نقش نیما، آوا کاوری در نقش مهدیس و محمد حاتمی در نقش مهران به ایفای نقش می‌پردازند.

در خلاصه «زیر یک سقف» مهران جهاندار و همسرش عفت چند روز به عید مانده متوجه می‌شوند باید خانه اجاره ای خود را تحویل بدهند. مهران تصمیم می‌گیرد بعد از چهار سال سراغ محتشم، مردی که قبلا سر او را کلاه گذاشته برود و طلب قدیمی اش را نقد کند.

از دیگر عوامل تولید این تله فیلم می‌توان به مونا انوری‌زاده نویسنده، کیانوش جعفریان مجری طرح و مدیر تولید، رضا طاهرآذر مدیر تصویربرداری، سیامک نیازی مدیر صدابرداری، حامد علی بخشی طراح گریم، شقایق ا... وردی طراح صحنه و لباس، محبوبه نظری دستیار یک کارگردان و برنامه ریز، شراره عسکری فر عکاس و نگار حسینی مشاور رسانه‌ای اشاره کرد.

 

نظر شما