شناسهٔ خبر: 83753 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

قوچان‌نژاد و دژآگه خريدهای جدید پرسپوليس!

دژاگه،قوچان نژاد 43 هدايتي که کلا هاليوودي فکر مي‌کند پس از ماجراهاي آن استيل‌آذين کهکشاني و وعده خريد ختافه قصد دارد براي فصل آينده چند ستاره ليگ‌برتري را به پرسپوليس اضافه کند و البته چند خريد قابل توجه ديگر را نيز داشته باشد.

به گزارش نماینده، هدايتي که کلا هاليوودي فکر مي‌کند پس از ماجراهاي آن استيل‌آذين کهکشاني و وعده خريد ختافه قصد دارد براي فصل آينده چند ستاره ليگ‌برتري را به پرسپوليس اضافه کند و البته چند خريد قابل توجه ديگر را نيز داشته باشد.
حسين هدايتي نقشه‌هاي زيادي براي پرسپوليس در سر دارد. هرچند هدايتي در چند نوبت مجبور شد قيد خريد سهام پرسپوليس و کلا مديريت اين باشگاه را بزند ولي وسوسه رسيدن به پرسپوليس تا حدي بود که به تحريک نزديکانش در مورد ماجراي پرسپوليس پاسخ مثبت داد و بار ديگر براي تيم محبوبش نقشه کشيد.
هرچند هدايتي مدت‌هاست سکوت کرده و قصد دارد تا پس از روشن شدن تکليف پرسپوليس صحبتي نکند ولي دور و بر هدايتي آنقدر منبع خبري هست که حتي مي‌توان به کوچک‌ترين خبرها و شايعه‌هاي پيرامون عابربانک دسترسي پيدا کرد.
آنطور که در مورد هدايتي و نقشه‌هاي او باخبر شديم عابربانک در جلسه‌هايي که با دوستان و نزديکانش داشته در مورد الگوبرداري از باشگاه گالاتاسراي ترکيه صحبت کرده و قرار شده اگر او و گروهش موفق به خريد سهام يا لوگوي پرسپوليس شدند ترتيبي دهند که پرسپوليس به درآمدزايي برسد
در مورد بحث مديريت پرسپوليس هم شايعه‌هاي زيادي به گوش مي‌رسد. امير عابديني اين روزها حسابي به هدايتي نزديک شده و به پشتوانه مالي عابربانک اميدوار است که در پرسپوليس صاحب عنوان قابل‌توجهي شود.
هدايتي که در حال حاضر ارتباط خوبي با دادگان، پروين، رويانيان و حبيب کاشاني دارد، مي‌تواند در صورت حضور در پرسپوليس هرکدام از اين مديران سابق پرسپوليس را در کنار گزينه‌هاي اقتصادي‌اش در هرم مديريتي باشگاه قرار دهد که البته در اين ميان صحبت‌هايي با پروين، عابديني و کاشاني انجام شده تا با حفظ نژادفلاح پرسپوليسي‌هاي قديمي دور هم جمع شوند.
مي‌تواند علي‌ها را آشتي دهد
در بحث پيشکسوت‌ها و جمع شدن دانه‌درشت‌ها يک برنامه ديگر هم مدنظر هدايتي است. عابربانک که از مدت‌ها قبل به دنبال آشتي دادن علي کريمي و علي دايي بود اين‌بار نيز قصد دارد تا اين دو را به هم نزديک کند. دايي که به‌خاطر حضور کريمي در بعضي از مراسم‌ها شرکت نکرد بعيد است بعد از صحبت‌هاي اخير کريمي در برنامه۹۰ با او روبه‌رو شود.
از سوي ديگر کريمي هم تمايلي به ديدن دايي ندارد و به همين دليل حتي در ضيافت شام هدايتي با کارلوس کي‌روش به‌خاطر حضور دايي شرکت نکرد و تماس‌هاي هدايتي را بي‌پاسخ گذاشت.
فاتح تريم گزينه نيمکت
در مورد ماجراي جذب مربي و بازيکن هم شنيده مي‌شود که هدايتي خواب‌هاي طلايي براي پرسپوليس ديده است. مي‌گويند حاج‌حسين براي اينکه قديمي‌هاي پرسپوليس به جان هم نيفتند قصد استخدام سرمربي خارجي دارد و مي‌خواهد از هموطن مصطفي دنيزلي استفاده کند. هرچند هواداران پرسپوليس اعتقاد و علاقه خاصي به افندي دارند ولي نزديکي دلال فاتح تريم به هدايتي باعث شده تا اين مربي ترک گزينه اول حاج‌حسين براي پرسپوليس رويايي‌اش باشد و جالب اينکه حتي شنيده مي‌شود صحبت‌هايي نيز در اين مورد انجام شده است.
عابربانک در سرزمين عجايب
شنيدن برنامه‌هاي هدايتي حتي اگر در حد رويا و تصور هم باشد شيريني‌هاي خاص خودش را دارد و آدم احساس مي‌کند که هدايتي گاها مثل آليس در سرزمين عجايب قدم مي‌زند! در حالي که پرسپوليس۹۳ با خريد مهره‌هايي مثل تادو، ميردورقي، همامي، حاتمي، جعفرپور، خالقي‌فر و... مورد انتقاد هواداران قرار گرفت حالا هدايتي براي پرسپوليس رويايي‌اش خريدهايي را در سر دارد که قطعا مورد توجه هواداران قرار مي‌گيرد.
هدايتي که کلا هاليوودي فکر مي‌کند پس از ماجراهاي آن استيل‌آذين کهکشاني و وعده خريد ختافه قصد دارد براي فصل آينده چند ستاره ليگ‌برتري را به پرسپوليس اضافه کند و البته چند خريد قابل توجه ديگر را نيز داشته باشد.
وقتي قرار است سرمربي سابق فيورنتينا، آث‌ميلان و تيم‌ملي ترکيه روي نيمکت پرسپوليس بنشيند جذب بازيکنان بزرگ ديگري مثل اشکان دژآگه، رضا قوچان‌نژاد، سيدجلال حسيني، آندو تيموريان و... در تفکرات هاليوودي حاجي نقش مي‌بندد و مي‌شنويم که او به دنبال جذب يک مشت ستاره براي پرسپوليس رويايي‌اش است... پرسپوليسي که تصور تشکيل آن با چند آکادمي و ورزشگاه شبيه بازي‌هاي پلي‌استيشن است.

منبع: جام نیوز

نظر شما